karşılıklı bir şekilde vedamızı yaptık aslında belki veda değildi yeni bir başlangıç olur ben severek aşık olarak gittim ondan özlüyor muyum evet duygum var mı evettt ama her şey bu kadar kolay mı oldu? Erkekler bir kızın yanına gitmemesine bozulur mu ya da trip mi atar sizce? İkimiz de sessizliğe boğulduk ne durum koyuyor ne de benim koymuş olduklarıma bakıyor belki biraz ayrı kalmak iyi gelir hiç durum koymuyor ki görsem bilerek yapıyor işte 3 yıldır ne sevgili olduk ne de düşman her türlü bir şeyler yaşadık ama bu son yaşanan "ikimizin de kendine iyi bak demesi" bir Araf oldu... Her şeyin hayırlısı sizce bana karşı neden böyle ve tepkisiz kalıp durmak istiyor ki? Şimdi evet yanına geliyorum desem olay çıkarır net
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer