3 yildir ne sevgili ne dusman olduk, simdi neden boyle tepkisiz ve sessiz kaldi sizce?

karşılıklı bir şekilde vedamızı yaptık aslında belki veda değildi yeni bir başlangıç olur ben severek aşık olarak gittim ondan özlüyor muyum evet duygum var mı evettt ama her şey bu kadar kolay mı oldu? Erkekler bir kızın yanına gitmemesine bozulur mu ya da trip mi atar sizce? İkimiz de sessizliğe boğulduk ne durum koyuyor ne de benim koymuş olduklarıma bakıyor belki biraz ayrı kalmak iyi gelir hiç durum koymuyor ki görsem bilerek yapıyor işte 3 yıldır ne sevgili olduk ne de düşman her türlü bir şeyler yaşadık ama bu son yaşanan "ikimizin de kendine iyi bak demesi" bir Araf oldu... Her şeyin hayırlısı sizce bana karşı neden böyle ve tepkisiz kalıp durmak istiyor ki? Şimdi evet yanına geliyorum desem olay çıkarır net

3 yildir ne sevgili ne dusman olduk, simdi neden boyle tepkisiz ve sessiz kaldi sizce?
Cevapla