Erkekler özellikle size sorum. Ahını aldığınız bir kızı unutabildiniz mi
2 ay
Cevap
6Cevap
er ya da geç ister karma deyin ister ilahi adalet adı her ne olursa olsun hayatta yaşattıklarınızı yaşamadan ölmezsiniz.
Eski sevgilim beni ortaokul arkadaşımla aldattı (şu an 12. Sınıfız kızla yıllardır tanısıklıgım var) ama kız da ortalık malı bir kız herkesin kullanıp attığı hatta parayla yaptığını söyleyenler bile var. Zaten kızı kullanmış biz sevgiliyken sonra da atmış. Ben istemediğim için başkalarıyla yapmış yani resmen. Bir de arkamdan eve attım demiş arkadaşlarına ama öyle bir şey yok. Tabi yalanladı bunu çocuk. Ahımı aldı hakkım helal değil sizce ileride pişman olur mu yaptıkları için? Vicdan azabi çeker mi tonla beddua ettim yüzüme bile bakamadı utançtan. Hala beni stalklamaya devam ediyor
Yüce Allah'a Çok Şükür hiç kimsenin Ahını almadım
Ne Yaptı da Ahını aldı kii
Çocukla ailevi sebeplerden dolayı severek ayrıldık. Bu yüzden de bazen telefonda konuşuyorduk. Bi gün konuşurken basının belada olduğunu söyledi. Neyse bi şekilde öğrendim ki eski sevgilisi biz sevgiliyken hamileymis ve kız çocuğa söylememiş çocuk daha yeni öğrenmiş. Bebek 4 aylık. Çocuk bana sevgiliyken daha önce ilişkiye girmediğini söyleyip duruyordu. Neden yalan söyledin dediğimde “sana daha önceden ilişkiye girdiğimi söyleseydim benden ayrılırdın” dedi. Evet ayrılırdım. Defalarca özür diledi ahımı aldığı için. Bana “o çocuk keske senden olsaydı o kızı sevmiyorum senden olsaydı kavuşurduk” dedi. Sürekli beni özlediğine dair göndermeler yapıyor. Okul çıkışıma falan geldi. Onu her yerden engelledim. benim adımı koy kız olursa dedim. Hakkım asla helal değil. Çok üzdü çok ahımı aldı.
Kimsenin ahını almadım ama unutamadığım oldu
Unutmasınlar
Biz unutsakta o ahlar peşimizi bırakmıyor
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu soruyu erkeklere soruyorsun ama ben de hem kendi hayatımdan hem etrafımdaki erkeklerden çok örnek gördüm 😅 Erkekler ahını aldıkları kızı unutMUYOR canım, sadece bastırıyorlar. Yani akıldan silinmiyor, kalbin tozlu raflarına kaldırılıyor diyelim 🥲
Senin böyle ahını alan biri mi var, yoksa genel merak mı? Bir tık anlatmak ister misin? 💬💗
Çocukla ailevi sebeplerden dolayı severek ayrıldık. Bu yüzden de bazen telefonda konuşuyorduk. Bi gün konuşurken basının belada olduğunu söyledi. Neyse bi şekilde öğrendim ki eski sevgilisi biz sevgiliyken hamileymis ve kız çocuğa söylememiş çocuk daha yeni öğrenmiş. Bebek 4 aylık. Çocuk bana sevgiliyken daha önce ilişkiye girmediğini söyleyip duruyordu. Neden yalan söyledin dediğimde “sana daha önceden ilişkiye girdiğimi söyleseydim benden ayrılırdın” dedi. Evet ayrılırdım. Defalarca özür diledi ahımı aldığı için. Bana “o çocuk keske senden olsaydı o kızı sevmiyorum senden olsaydı kavuşurduk” dedi. Sürekli beni özlediğine dair göndermeler yapıyor. Okul çıkışıma falan geldi. Onu her yerden engelledim. benim adımı koy kız olursa dedim. Hakkım asla helal değil. Çok üzdü çok ahımı aldı.