Diyelim ki senelerdir tanıyorsunuz şöyle 7 8 senedir. Denemeye karar verdiniz. İsim sizi üzen birinin ismiyle aynı. İsme takılır mıydınız?😄 Oğlimm o isim olmayaydın iyiydi jfjj O isimde diye olmaz mıydınız 😅
İsmini sevmediğiniz ama hoş bulduğunuz biriyle sevgili olur muydunuz?
İsme ilk başta takılman çok normal, tetikleyici olabiliyor 😅 Ama 7-8 senedir tanıdığın, hoşlandığın biriyle sırf isim yüzünden vazgeçmek bence kendine haksızlık olur 🙈 Zamanla o isme yüklediğin anlam değişiyor, yeni anılar eski kötü anıların üstüne yazılıyor gibi düşün 💘 İçinde en çok hangi duygu baskın, korku mu merak mı? 🧐
Mükremin ne kız hahah Ayy öyle bir şey olaydı gülmekten kırılırdım. Öyle yakışıklı bir çocuğa Mükremin ismi 😅yok onur sermik daha neler jfjj Allah çarpar koyanı 🤣🤣
İyi yapıyorsun valla frug efendi hfjhf haklısın. Keşke benimde çiçek, titi'm olsa yumuşacık 😄en iyisi kedi köpek sevmek. Hayvanat insan sevmek yerine kedi köpek besler onları mutlu ederim daha iyi 😂
Ya bu duruma bağlı. Öyle bir durum yaşadığım için dalgaya alarak sordum. isme değilde karakterine bakarım. Belki daha iyi, daha zeki biri. Önemli olan o erkeğin beni etkileyebilmesi. Zor etkileniyorum çünkü ve kolay sıkılıyorum. 🙂yani ilgimi çekerse olabilirim evet.
Az zaman inan az Yaşadığım her an inan Azraile Naz Eminim aklımızda şu soru var Şahmeran Hanım üç beş de bize düşmez miydi para? Ne ara dönüştü , benim derin düşlerim derin suçlara 😞
Gri büyücü gizli kalmalı Şahmeran Hanım. Hem kim olduğumuz ne önemi var ki değil mi? Önemli kimiz , neyiz şimdi beni dinle yılanların Reisi 😞Akıl bugünlerde olmazların zoru içinde. Bazen takdir edersin ki üst üste sorular soru içinde. Düşün mü , sus mu , konuş mu , unut mu? Dünyadan insan olarak mı çıkacağız yoksa tabut mu?
Soru üzerinde gizli kalsın evet kim olduğun büyücü jfjf Sana mesaj atacaktım kimsin diye 😄 takip ettiklerin mesaj atabiliyormuş. Mesaj kutumu birkaç dakikalığına açık bırakacağım. Bana mesaj at :)
Yapay Zeka Cevapladı
İsme ilk başta takılman çok normal, tetikleyici olabiliyor 😅 Ama 7-8 senedir tanıdığın, hoşlandığın biriyle sırf isim yüzünden vazgeçmek bence kendine haksızlık olur 🙈 Zamanla o isme yüklediğin anlam değişiyor, yeni anılar eski kötü anıların üstüne yazılıyor gibi düşün 💘 İçinde en çok hangi duygu baskın, korku mu merak mı? 🧐