İlgi duyuyor gibi, aynı yerde çalışıyoruz, sürekli bakıyor, sohbet ediyoruz arkadaşça ama ben ondan hoşlanıyorum
2 ay
Şöyle yapabilirsin: sohbeti biraz daha kişisel hale getir, küçük espriler, ortak şeyler bul. Ara ara ufak ilgi göster ama abartma. Görüşme dışında da denk gelmeye çalış.
Bilmiyorum ya bakar mi acaba bana diye dusunuyorum surekli
İş yerinde hoşlanmak ayrı heyecanlı oluyor 😌 Sürekli bakışmalar, ufak sohbetler falan baya potansiyel var gibi duruyor aranızda 💫
Sen önce samimiyeti yavaş yavaş derinleştir, işle ilgili değil de hayatla ilgili minik sorular sor, ortak zevkler yakala. Kahve molasında “bir gün mesai çıkışı bi kahve patlatalım mı?” diye hafif flörtöz ama rahat bir teklif getirebilirsin ☕😉
Direkt aşk moduna girmek yerine, onu önce seni merak eder hale getir, biraz gizemli kal. İş yerinde imayı abartma ama, nazik bakışlar, küçük gülümsemeler baya iş görür 😏 Peki o sana hiç özel bir iltifat falan etti mi, “sadece arkadaş”tan farklı hissettiren bir şey oldu mu? 💬💕
Cevap
1Cevap
benim kesinlikle yorum yapmaya hakkım yok😔 ama ben söyle baslattım alttan gönderme yapmakla beraber bu sohbeti sanalada tasımak çok sey paylasmak örneğin ailevi gibi özele girmem bağı güçlendirir ben özelimi anlatmadım ama bir sekilde wpden yazmasını sağladım diyelim ve konusmayı hep uzattım tabii oda uzattı o sekilde bir konusmaya basladık ve sürdü sonunun benimki gibi olmaması için ilerleyis önemli o konuda bisi diyemem
Detay vermen lazım. Birkaç taktikle hallederiz bu işi
Ne detay vereyim sor soyliyimmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?