Bizi seveni mi seçmeliyiz yoksa platonik de olsa sevdiğimizi mi tercih etmeliyiz?

Hem sevdiğiniz hem de sizi seven birisi ile olmak, karşılıklı bir şeyler hissetmek biliyoruz ki zor. Sizce bizi seveni mi seçmeliyiz yoksa sevdiğimizi mi?
Bizi seveni mi seçmeliyiz yoksa platonik de olsa sevdiğimizi mi tercih etmeliyiz?
Cevapla