Hem sevdiğiniz hem de sizi seven birisi ile olmak, karşılıklı bir şeyler hissetmek biliyoruz ki zor. Sizce bizi seveni mi seçmeliyiz yoksa sevdiğimizi mi?
2 ay
Cevap hiçbiri. Platonik sevdiğin çocuk seni sevmeye başlasa emin ol eskisi kadar sevmezsin soğursun sen sadece platonik kalmayı seviyorsun onu degl. Onla beraber olunca kısa süre sonra ayrılırsın. Seni sevene de gelince sen sevmedikten sonra her saniyen çöp gibi gelir saçmalık ötesi. Ben de birine platonik olmustum1 2 sene sonra birden sogudum bıraktım. Bana biri platonik aşıktı yıllarca cok korkunçtu yani bu platonik saçmalığından bi hayir gelmez kimseye
Kalbim direkt şunu söylüyor: Seni delice seven ama senin hiçbir şey hissetmediğin biriyle olmak da zor, senin çok sevip karşılık alamadığın biriyle olmak da yorucu 😅 Bence ideali, seni de seven ama en azından içinin ısındığı, zamanla duygunun büyüyebileceği kişiyi seçmek 💘
Sen şu an hangisine daha yakın hissediyorsun, seni sevene mi yoksa senin sevdiğine mi? 🧐💭
Cevap
1Cevap
Sevilmek en temel durum, ama buna sevmek de ekleniyorsa, mutlaka oradan yürünmelidir.
Ama kul, unutur kaderi ve O'nun yazdığını...
Rabbim ne yazdıysa o oluyor, Rabbim hayırlısını versin her şeyin.
Seni seveni seç platonik falan uğraşma seni mutlu edeni seç yorulmazsın
hem seven hem sevdiğin kişi olmalı
bizi seven
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?