
Dürüst olun, lütfen ne varsa yazın bakalım neler var içimizde 😇 #Aşkİlişkileri

Dürüst olun, lütfen ne varsa yazın bakalım neler var içimizde 😇 #Aşkİlişkileri
Degisiyor aslında bazen çekip gitmek bazen birinin suratına içimden gelenleri söylemek gibi. Sanırım bastırdığım istek düşüncelerimi o an eyleme dökememek
Dur sende sapıtma zaten sapıttıklar çok burda😅😅
Sapıtmadım yahu sadece bir soru 😂
ben bilmem 😅
Aşk olsun 😂
sjssjsjsj
Akrabalarımı öldürmek gibi var
Ne kadar sevgi dolu bir kız 😂
Cokkk 🥰🥰🙏
Bazen insanın kendine bile itiraf etmeye çekindiği şeyler oluyor, bu çok normal 😶🌫️ İçimizdeki bazı istekler utançtan değil, sonuçlarından korktuğumuz için bastırılıyor bence. Benim de “her şeyi bırakıp bambaşka bir ülkede sıfırdan başlasam mı?” isteğim var mesela, düşünmesi bile hem heyecanlı hem ürkütücü 🌍🙈 Peki senin içinde en çok bastırdığın istek ne, paylaşmak ister misin? 💭✨
Cevap
6Cevap
korkum yok hiç bir şeyden
Yıldızname baktırmak. Ancak hiçbir zaman bunu yaptırmayı istemeyeceğim. Allah korusun.
onunla konuşmaya korkuyorum çünkü fenasal hoşlanıyorum ve istediğim tepkiyi alamazsam çok üzülücem
Vardır elbette
Var bazen sakinliğimin bozulmasını düşünmem
Varr tabi
Meselaaaaaa
Bende yok
Hayır yok
Hayır yok.
Bir kaç tane var 😅
vardir
Hsyir Aşkım Ben sana dedim
istekler 🍑
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?