Arkadaşlar merhaba ben evlilikten çok korkuyorum. Sebebi ise gördüğüm ve tanıdığım erkeklerin hepsinin böyle olması. Böyleden kastım ise ana kuzusu bacı yalakası olan, hep annem bacım diyen, karısına haksızlık yapsalar bile o benim annem bacım diyen erkekler. Babam da böyle ve okuduktan sonra ondan kurtulmak istiyorum yani gitmek. Ve tek başıma gidemem biliyorum ayrı eve çıkmama müsaade etmez ama evlenince böyle bir adama denk gelmekten korkuyorum. Kendilerini belli etmiyorlar. Evlendikten sonra birden hortluyor ana sevgileri. Ne yapacağım ben? Erkekler niye böyle arkadaşlar? Analarına düşman olsun demiyorum da neredeyse yatağa alacaklar analarını. Babam 3 gündür halam fazla adet oluyor diye etrafında geziyor. Yani tabiri caizse mının etrafında dolanıyor yani.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Aynı fikirde idim, ailem sorun, güvenmek erkek yok... Evden ayrıldım, çünkü dayanamıyordum artık, zor oldu ama kendi düzenimi kurdum
Aslında ben evlenmek istiyorum gerçekten çok niyetliyim ama bu durumdan da çok korkuyorum
Cok zor, ben nişan attım, gerçek doğru İnsana denk gelmek zor
Hayırlısı olsun inşallah seni çok seven temiz adam gibi adama denk gelirsin
Artık istemiyorum, zaten masaj salonunda calışmaya başladım
Abla masaj salonunda çalışsan ne olur ki?
Abla demesen, cunku yasım cok genç, farklı biraz, erkeklere yönelik benimki
Tamam demeyim. Sanırım başka şeyler oluyor erkek masajında anlıyorum o zaman bir şey diyemem
Evet yani, ama gizli sekilde bilen yok, dertleşelim mi , tabi sen de istersen
Olur
Bekliyorum, sonra hemen tekrar gizli olucam
burada mısın
Buradayım
Bekliyorumm
İstediğin ne
İstediğim ne biliyor musun? Ailesini seven ama yanlışında o yanlışı şak diye yüzüne vuran karısına laf söyletmeyen adam gibi adam. Ben zaten hiçbir şey demem ailesiyle yüzeysel konuşurum onlar beni yuvamı eleştirip karışsın kocam da olsun annem hehehe diyip bebeklik yapsın istemiyorum
Tamam olması gereken o zaten
Aday yok sanırım
Olması gereken yok işte. Bu tamam hemfikiriz ama hiçbir erkek böyle değil hepsi ana kuzusu. Annesi oğlum aç ağzını tuvaletimi yapacam dese tamam annem açıyorum der o derece
Yok artık sacmalama
Öyle öyle babam öyle kuzenlerimin eşleri öyle komşuların eşleri öyle anam da anam keşke analarıyla evlenebilseler
yok mu sevgilin şu an
Yok. Zaten üniversitedeyim daha çok eğitime odaklıyım isteyen de sosyal medyadan oluyor onlar da laubaliler
Tamam ne kadar güzel işte hayatını seç harika
Ama ben bir erkek istiyorum hayatıma
Kaç yaş uyar sana kriterin var mı
En fazla 28
Ben elendim desene 😏😏😏🙄
Kaçsın :)
38 😏😏🙄
Oha shshhdhd abi
Abi deme ya amaaaaan
Ne istiyon sanki süt çocuğu mu
Tamm abi demeyim romantik bey ama süt çocuğu da değil 28 yaşındaki adam
10 yaş var ne olmuş ki
Aynı şeyleri bende yaparım
Çok ya
İyi iyi tamam bişey demedim 🥰
Herkes dürüst olmaz temkinli ol 😘
Tamamdııır ☺️
Canımsın 😘
Sen de romantik 😌
Biraz konuşsak belki anlaşırız kız 😂
Bana öyle geliyo
Ama çok ön yargılisin
Maalesef erkekler sebebi oldu
Biliyorum
Yazsana bana
Baktın olmadı engel atarsın
Peki 😇