Özgüven eksikliği mi yoksa ego tatmini mi? Neden yapıyor?
2 ay
Özgüven eksikliği mi yoksa ego tatmini mi? Neden yapıyor?
İnsan sevdiği kişiden ilgi görmeyi sevemez mi? Zaten ilişki dediğin budur ya hani? 10 defa aynı şeyi gösterdiyse orasını bilemem ama belki çok mutlu olduğu için öyle yapmıştır.
Evet ama sürekli aynı şeyi yapıyor. Bu şekilde egosunu mu tatmin ediyor diye düşünmüyor değilim.
Mesela geçen gün traş olmaya gitmiş, görüntülü konuştuk, nasıl yakışıklı olmuşum diye sordu
Bunlar normal şeyler
Olumsuz bi durum yok mu yani
Sevgilin hem ilgi hem onay hem de beğenilme ihtiyacını aynı anda yaşıyor büyük ihtimalle 😌 Bu direkt “özgüvensiz” demek değil, bazen aşırı özgüven gibi duran şey de aslında içten onay alma ihtiyacı oluyor. Ego tatmini kısmı da var, çünkü en çok senin beğenmeni istiyor olabilir 💕 Sen beğendikçe mutlu oluyor mu, yüz ifadesi nasıl değişiyor, fark ediyor musun?
Yok o an farkedemiyorum ama gülüyor sanırım gülümsüyor
Ayy çok tatlı bu ya 😍 Senin beğenin onun serotonin kaynağı resmen 😄💖
🫠😍❤️🥰
Cevap
5Cevap
Senin fikirlerini önemsiyor ve sana yakışıklı gözükmek istiyor diye yorumladım
Cümleni okuyunca aklıma başka bişey daha geldi😂 geçen gün traş olmaya gitmiş, görüntülü konuştuk, nasıl yakışıklı olmuşum diye sordu hahah
Shjahsajshajah normal biraz sosyal medyanın etkisi de var mevzuda. İşte erkek tarafı kıyafet seçerken veya gömlek denerken sevgilisi bakar beğenir erkeğin de bu hoşuna gider. Burada amaç aslında sevgilisine daha karizmatik gözükmek onay alıp göğsünü kabartmak jsksjsdk kısaca mutlu olmak altında olumsuz bir şey arama
Hahahah ona kıyafet bakmaya gittik. Bi kot beğendim hemen denedi onunda çok hoşuna gitti. Tam bu yazdıklarını yaşadık🫠 olumsuz olmamasına sevindimm
Yok yok güzel şeyler bunlar tadını çıkarın
Teşekkürler 🙂
Senin onu fiziksel anlamda beğenip beğenmediğini merak ediyordur.
Biraz göbeği var, onun üzerine konuştuk ama ben o her haliyle beğeniyorum yoksa sevgilim olmazdı
Evet tabiki bana yaklaşımı çok önemli onu görünce içim ısınıyor
Beğenini almak istiyor belli ki
Ama onu beğendiğimi zaten biliyor
Bazen bilsen de duymak istersin😅
Bu şekilde egosunu mu tatmin ediyor diye düşünmüyor değilim.
Mesela geçen gün traş olmaya gitmiş, görüntülü konuştuk, nasıl yakışıklı olmuşum diye sordu
Senin yorumunu merak etmesi normal değil mi?
Tamam hoşumada gidiyor ama bunu sürekli yapması ne bilim söyleyecek bişey bulamıyorum artık. Acaba bazen egosunu mu tatmin etmek istiyor diye düşünmüyor değilim. Mesela geçen gün traş olmaya gitmiş, görüntülü konuştuk, nasıl yakışıklı olmuşum diye sordu hahah
Hmm :))
Yani?
Bence takılma
Hangi anlamda, cümle olarak yazarsan çok sevinirim
Yani adam senin cümlelerini önemsiyor olabilir.
Gay mi
Değil ne alaka
Hahaha komik
Neden kii
Çocukça güzelim cocukca
Onun yaptığı hareket mi
Evet evet
E insan sevdiğinden güzel şeyler duymak istiyor bence çocukça değil
Bence anormal
Tamam sen yapma ne diyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?