Evlilik konusunu kadın mı açmalı, yoksa erkekten net bir adım mı beklemeli?

Bir yıllık ilişkim var onun ailesi de beni biliyor benim ailem de biliyor. Sevgilim 35, ben 30 yaşındayım. Kasım ayında sadece bir kez evlilik konusunu konuşmuştuk ama bana zaten yol bizi oraya götürüyor sanki bunları konuştukça büyüsü bozulacak ve olmayacak gibi hissediyorum dedi, ben de bir daha konusunu açmamıştım. Dilinde hep biz lafı var ve geleceğe yönelik konuşuyor ama ortada somut bir adım yok ben de özel bir kurumda öğretmen olarak çalışıyorum ve yıllık sözleşmelerimiz bu ay sonunda yapılacak biz uzak mesafedeyiz. Evlendiğimde mecbur onun şehrine gitmek zorunda kalacağım ve sözleşme imzalamamam gerekiyor ben hâlâ bir adım bekliyorum ama tık yok bu hafta sonu ve haftaya hafta sonu buluşacağız ondan mı beklemeliyim bu konuyu açmasını ben mi açmalıyım ya da tam o zamanda böyle böyle sözleşme yapılacak ne düşünüyoruz mu demeli hevesli gibi de gözükmek istemiyorum ama artık mecburum gibi ailem de sıkıştıracak?
Evlilik konusunu kadın mı açmalı, yoksa erkekten net bir adım mı beklemeli?
Cevapla