Bir yıllık ilişkim var onun ailesi de beni biliyor benim ailem de biliyor. Sevgilim 35, ben 30 yaşındayım. Kasım ayında sadece bir kez evlilik konusunu konuşmuştuk ama bana zaten yol bizi oraya götürüyor sanki bunları konuştukça büyüsü bozulacak ve olmayacak gibi hissediyorum dedi, ben de bir daha konusunu açmamıştım. Dilinde hep biz lafı var ve geleceğe yönelik konuşuyor ama ortada somut bir adım yok ben de özel bir kurumda öğretmen olarak çalışıyorum ve yıllık sözleşmelerimiz bu ay sonunda yapılacak biz uzak mesafedeyiz. Evlendiğimde mecbur onun şehrine gitmek zorunda kalacağım ve sözleşme imzalamamam gerekiyor ben hâlâ bir adım bekliyorum ama tık yok bu hafta sonu ve haftaya hafta sonu buluşacağız ondan mı beklemeliyim bu konuyu açmasını ben mi açmalıyım ya da tam o zamanda böyle böyle sözleşme yapılacak ne düşünüyoruz mu demeli hevesli gibi de gözükmek istemiyorum ama artık mecburum gibi ailem de sıkıştıracak?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer