Yarım kalmış bir hikayede bir erkek neden bana karşı hep sert, soğuk ama bir yandan da takıntılı davranıyor?

Onunla aramızda yıllardır garip, yarım kalmış bir şey var. Hiçbir zaman tam anlamıyla bir şey yaşanmadı ama hiçbir zaman da normal olmadı. Bana karşı hep ya fazla sert, ya mesafeli, ya da garip bir şekilde takıntılı bir tavrı vardı. Diğer kızlara karşı böyle değil; biriyle küsse bile sonra normal olup gülebiliyor, konuşabiliyor. Ama bana karşı hep sanki ya fazla öfkeli ya da fazla uzak. O yüzden ben hep bunun gerçekten nefret mi, ego mu, yoksa bastırdığı başka bir şey mi olduğunu anlayamadım.

Eskiden aynı ortamlardaydık, aynı arkadaş çevresindeydik ama onun bu soğukluğu ve uzaklığı yüzünden o bağ da koptu. Şimdi neredeyse aynı ortamda bile duramıyoruz. Resmen benden nefret ediyor gibi ama nedenini ben de anlamıyorum.

En son onun bir arkadaşı bile bana “bu normal bir nefret gibi durmuyor, bence senden hoşlanıyor ama çok içine kapanık ve garip biri” dedi. Ben de ilk kez çok hafif bir adım attım, konuşmak istedim. Ama ben yaklaşınca yine geri durdu, hiçbir şekilde kapıyı açmadı. Hatta ertesi gün yine etrafımda dolanır gibi oldu ama yine net bir şey yapmadı. Yani ne tamamen gidiyor ne de gerçekten geliyor. Gerçekten şunu merak ediyorum, ben bu adama ne yaptım da bana hep böyle davranıyor?

Yarım kalmış bir hikayede bir erkek neden bana karşı hep sert, soğuk ama bir yandan da takıntılı davranıyor?
Cevapla