Ne istediğini bilmeyen kızlar mı erkekler mi açıklamayı oku?

Günümüzde çift yönlü bir çelişki yaşanıyor.

Erkek kolunda veya bacağında kıl olsa hemen “iyy pis, tıraş ol” deniyor.

Ama kızlarda kıl normal karşılanıyor, hatta “doğal” deniyor.

Erkekler, aşırı maskülen, geniş omuzlu, kalın sırtlı kızları genellikle tercih etmiyor.

Bu, “kadınlar güçlü olmasın” anlamına gelmiyor. Spor yapsın erkek gibi vücut yapmasın

Sadece kadınların kadın gibi görünmesini ve kadın gibi kalmasını istiyorlar.

Tıpkı kızların prens gibi, güçlü ve koruyucu bir erkek istemesi gibi erkekler de feminen kız isteyince geniş omuzlu. Kaslı olunca erkek mi oluyorum deniliyor ama erkek bazı davranışları yapmayınca prense. olabiliyor

Erkeklerden sadakat ve sınır bekliyorlar: “Gece şu saatte dışarı çıkma.”

Fakat erkek bu sınırları koyunca “Beni kısıtlıyorsun, özgürlüğümü elimden alıyorsun” diye tepki gösteriyorlar.

Kıyafet konusunda da aynı ikiyüzlülük var:

Erkek “böyle giyinme” dediğinde “Bana karışamazsın, beni böyle sevdin, niye değiştirmeye çalışıyorsun?” deniyor.

Ama aynı kızlar ilişki başladıktan sonra erkeğe “Artık sevgiliyiz, bekar gibi takılma” diye sürekli kural koyuyor.

Sonuçta “Erkekler ne istediğini bilmiyor” deniyor.

Asıl ne istediğini bilmeyen tarafın büyük ölçüde kadınlar olduğu ortada değil mi?

Kendilerini melek gibi görüp her türlü çelişkiyi normalleştiren, aklı sulanmış bir anlayışla doldu ortalık.

Güncellemeler
2 ay
Hanı kızlar nerdesiniz yorumlarını bekliyorum hakliya. haklisini. diyemeyecek kadar yokmusunuz
Güncellemeler
2 ay
..
Ne istediğini bilmeyen kızlar mı erkekler mi açıklamayı oku?
Cevapla