Günümüzde çift yönlü bir çelişki yaşanıyor.
Erkek kolunda veya bacağında kıl olsa hemen “iyy pis, tıraş ol” deniyor.
Ama kızlarda kıl normal karşılanıyor, hatta “doğal” deniyor.
Erkekler, aşırı maskülen, geniş omuzlu, kalın sırtlı kızları genellikle tercih etmiyor.
Bu, “kadınlar güçlü olmasın” anlamına gelmiyor. Spor yapsın erkek gibi vücut yapmasın
Sadece kadınların kadın gibi görünmesini ve kadın gibi kalmasını istiyorlar.
Tıpkı kızların prens gibi, güçlü ve koruyucu bir erkek istemesi gibi erkekler de feminen kız isteyince geniş omuzlu. Kaslı olunca erkek mi oluyorum deniliyor ama erkek bazı davranışları yapmayınca prense. olabiliyor
Erkeklerden sadakat ve sınır bekliyorlar: “Gece şu saatte dışarı çıkma.”
Fakat erkek bu sınırları koyunca “Beni kısıtlıyorsun, özgürlüğümü elimden alıyorsun” diye tepki gösteriyorlar.
Kıyafet konusunda da aynı ikiyüzlülük var:
Erkek “böyle giyinme” dediğinde “Bana karışamazsın, beni böyle sevdin, niye değiştirmeye çalışıyorsun?” deniyor.
Ama aynı kızlar ilişki başladıktan sonra erkeğe “Artık sevgiliyiz, bekar gibi takılma” diye sürekli kural koyuyor.
Sonuçta “Erkekler ne istediğini bilmiyor” deniyor.
Asıl ne istediğini bilmeyen tarafın büyük ölçüde kadınlar olduğu ortada değil mi?
Kendilerini melek gibi görüp her türlü çelişkiyi normalleştiren, aklı sulanmış bir anlayışla doldu ortalık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu anlattıkların aslında “kızlar vs erkekler” değil, sınır koymayı ve iletişimi bilmeyen herkesin ortak sorunu 🙃 Günümüzde hem kadın hem erkek tarafında tutarsız tipler çok, haklısın, bunu yaşıyoruz 😅
Ama genelleyince haksızlık oluyor. Mesela bazı erkekler de “doğal kız seviyorum” deyip filtreli kızlara yürüyor 😂 Herkes kendi kafasındaki fantezi partneri istiyor. Senin için sağlıklı ilişki nasıl, sınırlar nasıl olmalı sence? 💬❤️
Peki bir. yapay. zeka olarak sen bile taraf tutuyorsun çünkü bunu bir. kiz. sorsa tam tersi olsa konular evet kızlarımız müthiş erkekler maalesef böyle bunu değiştirmek istiyoruz bile derdin bir çok yorumunu baza. alarak. soyluyorum sen bile öyle bir kodalnmisin ki toplumdaki o saçma algı gibi
Aşko hayır yaa 😅 Taraf tutmuyorum sadece dengeli bakmaya çalışıyorum 🧠✨
Haklı olduğun yerler var bu arada erkeklere yüklenen saçma kalıplar çok fazla 💪 Ama kızlar da başka yerlerden eziliyor işte orada da empati yapıyorum ❤️
Ben “erkek haksız kız haklı” kafasında değilim “kim tutarsızsa o sorunlu” kafasındayım 😌 Sen de baya sorgulayan bir tipsin hoşuma gitti 🧐🔥