Olay boy değil, kızların bile sevgilileri 185-190, onlar bile 190'la olacaksa bize kim kaldı?
2 ay
Olay boy değil, kızların bile sevgilileri 185-190, onlar bile 190'la olacaksa bize kim kaldı?
Cevap
0Cevap
bu algı nerden çıktı anlamadım. Düzgün insana hiç mi denk gelmedinizde böyle şeyler yazıyosunuz hep. Çoğu kız bunu takmıyor emin ol
Sevgilinin boyu kaç onu da yaz bari
Sevgilim yok şu an
Exler kaçtı
1.78 1.83 1.75. 1.86 öyle değiliyodu ya
Maşşallah hiç de 175 altına inilmemiş 175 ten 186 ya geçilmiş aynen olay boy değil alakası yok djdjfjfjj
Ben kendim 1.73 ztn benden çok kısa birisiyle çıkmam yani. Ama 1.50 1.55 kızlar senin dediğin boy aralığıyla çıkıyo gayette
Djdjddkdkdkd yürü git be o 150 155 dediklerin daha çok 180 üstüyle birlikte oluyor 173 olman da bir şey değiştirmiyor 153 olsan yine 175 altıyla olmayacaktın 150 155 lerin el ele gezdiği erkeklere bak bir alayı 180 190. Kısa erkekleri de aranızda paslamanız baydı 150 155 kızlar de ben kısayım ama uzun isterim 170 erkeklerle de 175 kızlar çıkıyor diyor hanginiz doğru şimdi?
Hayırdır knk istatistik kurumunda falan mı işe başladın bu neyin hesabı mscmsmzm yok o kız şuna bakıyomuş da yok ben 150 olsam şöyleymiş de... Sen bence başkalarının boyuyla kafayı bozucağına kendi komplekslerini çözmeye odaklan çünkü bu vizyonsuzlukla işin çok zor yaa
Yav he he yalancı ve manipülatörün tekisi ister kabul et ister etme iststistik kurumu olmaya da gerek yok sokak yer cücesi kız tarka devi erkek çiftii kaynıyor
150 bir kız ben kısa erkekle olursam çocuğum da kısa olur o yüzden uzun erkek istiyorum ama 175 kzlar 170 erkekle oluyor dedi buna ne drrsin kankan da değilim ayrıca
Valla asıl manipülatör sensin södmsmsm her şeyi boya bağlayıp kendi başarısızlığını örtmeye çalışıyosun. Sen böyle her gördüğün çifte kin güdüp millete hakaret ederek ömrünü çürütmeye devam et. Senin bu gereksiz muhabbetini daha fazla çekemem hadi eyvallah
150 bir kız ben kısa erkekle olursam çocuğum da kısa olur o yüzden uzun erkek istiyorum ama 175 kzlar 170 erkekle oluyor dedi buna ne drrsin
Cevap ver şuna boş yapacağına
Her şeyi boya bağlama sebebim hepinizin sevgilisinin 180 üstü olması olabilir mi acaba 150 lerin de 180 üstü onlar da sana paslıyor bizi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Konu çok abartılıyor aşkım 😂 Boyu 1.80 altı olup karizması, özgüveni, enerjisiyle herkesi sollayan o kadar erkek gördüm ki 😎 Kızlar sadece boya bakmıyor, his, çekim, uyum çok daha önemli.
Bazı kızlar “uzun boy” fantezisine kapılıyor, trend gibi düşün, geçiyor 🙃 Sen kendini geliştir, stiline, beden diline, iletişimine odaklan, gerisi geliyor. Senin için en önemli kriter ne peki, kendinde en sevdiğin özelliğin ne? 💬✨