ben uzun sevmiyorum dedim ya 165 üstü bana göre fazla geliyor. lise de bi kız benle çıkmak istemişti boyu 170 üstüydü olmaz demiştim sırf boyu yüzünden gerçi şimdi olsa affetmezdim de neyse :)
Senin boyunu bilmiyorum ve o yüzden mi uzun boyu sevdiğimi söylemiyorum anlamadım aslında biz erkekler uzun seviyoruz ama senin kısa olduğunu düşündüğümüz için mi kısa seviyoruz dediğimizi söylüyosun cümlen çok karışık olmuş
160 ile 180 arası değişir aslında ama kısalar daha tatlı geliyor sadece. Uzunların tatlıları da vardır da pek denk gelmiyorum öylelerine sen öylesindir belki bilmiyorum
Kızlar genelde uzun olmadıkları için öyle düşünüyorum galiba. Hiç fark etmez bana ya her kız yanıma yakışır zaten. Önemli olan kafa uyumu benim için. Mesela uzun kızla kısa birine göre daha uyumlu olursam uzunu seçerim
Yaw söylesene 180-185 kozımı genelde tercih edersin. Yoksa hiçbir zaman o tatlılıklarını ve güzelliklerini hiç görmediğin o iğrenç ve tatsız cücelerimi
Denk gelen kısa kızlar olmuştu ama uzunlar da denk gelmişti ama kısalar çoğunlukta olduğu için kısalar daha tatlı geldi sanırım. Yüzü güzel olsun yeter ya kısa ya da uzun fark etmez
Genel olarak kısa tatlı koza hiçbir zaman asla denk gelmedin. Genelde her zaman uzun boylu tatlı kıza denk geldin Kısa boylu kuzlar fazla olduğu içinde kısa boylu çirkşn tatsız kızlar çok fazla yalan mı
Genelde cüce tatlı kuşlara mı denk geldin Yoksa uzun boylu tatlı kızlara mı denk geldin Bunu tarafsızca adam akıllı söyle Benim boyum kaç olursa olsun söyle
Kızların 10 da 9 u kısa zaten yani tatlı olanlar kısalardan çıkıyor genelde. Ama düşününce uzunlarda çirkin olanları hatırlamıyorum hepsi güzeldi gibime geliyor
Yaw istemediğim cevap Tekrar soruyorum benim boyum kaç olursa olsun bunu söyle tarafsızca söyle Uzun boylu tatlı kıza mınçok denk geldin Yoksa kısa cüce tatlı koza mu çok denk geldin
Yaw hala istemediğim cevap bu tekrar soruyorum uzunlar mo genelde en Tatlısu en güzeliydi Yoksa cüceler mi bak onlara cüce diyorum hala anlamıyorsun gerçekten lnet oldun Allsh blsnızı versin
Yokluk mu bu sence etraftaki kızların yüzde sekseni 1.55 sanki çok büyük sorunmuş gibi konuşuyorsun. Ben seviyorum minyon kızları ama inanmak zorunda değilsin
Erkekler Ne Diyor
Zarif hatları düzgün orantılı ve yüzü güzel olduktan sonra hepsi tatlı ve ilgi çekici olur. Benim idea olarak gördüğüm 170 ve üzeri.
Kendin gibi uzun boylu sevgilimi istiyorsun yoksa 1.85 altı cüce erkekmi?
Uzun
❤️❤️
Sen peki
Kız için 1.85 fazlada..1.77 üstü olsun isterim
max 165 olmalı bence üstü abes duruyor. kadınlar erkeklere öre boyunu daha çok gösteriyor o yüzden şahsi fikrim 165 geçmemeli
Yokluk bu
165 mi yokluk
Evet 165 yokluk
senin boy kaç?
Benim boyumu sormadan neden uzunmkız sevdşğinixi söylemiyorsunuz
ben uzun sevmiyorum dedim ya 165 üstü bana göre fazla geliyor. lise de bi kız benle çıkmak istemişti boyu 170 üstüydü olmaz demiştim sırf boyu yüzünden gerçi şimdi olsa affetmezdim de neyse :)
165 yokluksa türkiyede kız yok :)
165-170 ler kız değilki travesti onlar
onu bilemicem açıp bakmadım :)
Bileceksin onların travesti olduğunu
ozamn uzak durduğum iyi olmuş :)
Öyle değiller mi
Orta boy 155 160 arası
Onlarda cüce
Bazı kadınlar var daha da kısa ama. 160 165 en ideali bence. Sen kaçsın
175 ün altında ki hiçbir cüce ideal değildir
Siz kaçsınız hocam
Benim boyumu öğrenmeden neden uzun kız sevdiğinizi söylemiyorsunuz
Senin boyunu bilmiyorum ve o yüzden mi uzun boyu sevdiğimi söylemiyorum anlamadım aslında biz erkekler uzun seviyoruz ama senin kısa olduğunu düşündüğümüz için mi kısa seviyoruz dediğimizi söylüyosun cümlen çok karışık olmuş
Neden cücelere yalakalık olsun diye yalandan cüceleri sevdiğinizi söylüyorsunuz
Diğerlerini bilmem de ben kısaları seviyorum genelde ama uzunlar da çekici oluyor. Seksapalite açısından uzunlar daha iyi bence orası ayrı
O zaman birini seç cücelerimi seviyorsun yoksa uzunlarımı
Kısalar diyorum daha hoşuma gidiyor
Ne alaka yoklukta mısın bir cüceye bakacak kadar
Kısa kızlar çirkin mi oluyor ne alaka
Evet çok çirkinler
Sen çok güzelsin o zaman
Boyun kaç
186 senin
180-185 kız mu genelde çok daha beğeniyorsun yolsa cücelerimi
160 ile 180 arası değişir aslında ama kısalar daha tatlı geliyor sadece. Uzunların tatlıları da vardır da pek denk gelmiyorum öylelerine sen öylesindir belki bilmiyorum
Kısalar genelde tatlı olmuyor ve sende hiç denk gelmiyorsun
Tekrar soruyorum 180-185 kız mı genelde çok beğeniyorsun yoksa o iğrenç cücelerimi
Kızlar genelde uzun olmadıkları için öyle düşünüyorum galiba. Hiç fark etmez bana ya her kız yanıma yakışır zaten. Önemli olan kafa uyumu benim için. Mesela uzun kızla kısa birine göre daha uyumlu olursam uzunu seçerim
Yaw söylesene 180-185 kozımı genelde tercih edersin. Yoksa hiçbir zaman o tatlılıklarını ve güzelliklerini hiç görmediğin o iğrenç ve tatsız cücelerimi
O kadar da aşağılanmayı hak etmiyorlar da 180 diyorum o zaman uzunlar uzunlarla beraber olsun
Sen kaçsın
Yani hiçbir zaman kısa tatlı kızla asla denk gelmedin değil mi? Genelde sana denk gelenler uzun tatlı kızlardı değil mi
Yani sen genelde kısa kız sevmiyorsun ve genelde koşa tatlı kız asla görmüyorsun değil mi
Denk gelen kısa kızlar olmuştu ama uzunlar da denk gelmişti ama kısalar çoğunlukta olduğu için kısalar daha tatlı geldi sanırım. Yüzü güzel olsun yeter ya kısa ya da uzun fark etmez
Yaw tekrar soruyorum kısa boylu hiçbir tatlı kıza asla ve asla hiçbir zaman denk gelmedin
Hiçbir zaman da koşa boylu hiçbir kozı sevmedin değil mi
Yok denk gelmedim lanet olsun uzunlar mükemmeller hepsi benim olsun
Genel olarak kısa tatlı koza hiçbir zaman asla denk gelmedin. Genelde her zaman uzun boylu tatlı kıza denk geldin
Kısa boylu kuzlar fazla olduğu içinde kısa boylu çirkşn tatsız kızlar çok fazla yalan mı
Haklısın bu açıdan bakınca doğru gibi geldi
Neye denk gelmedin onu anlamadım
Şimdi cümle içerisinde söyle
Uzunları daha çok seviyorum tamam mı oldu mu dkdk
Genelde cüce tatlı kuşlara mı denk geldin
Yoksa uzun boylu tatlı kızlara mı denk geldin
Bunu tarafsızca adam akıllı söyle
Benim boyum kaç olursa olsun söyle
Kızların 10 da 9 u kısa zaten yani tatlı olanlar kısalardan çıkıyor genelde. Ama düşününce uzunlarda çirkin olanları hatırlamıyorum hepsi güzeldi gibime geliyor
Yaw istemediğim cevap
Tekrar soruyorum benim boyum kaç olursa olsun bunu söyle tarafsızca söyle
Uzun boylu tatlı kıza mınçok denk geldin
Yoksa kısa cüce tatlı koza mu çok denk geldin
Tarafsızca yorum yapsana
Boyum kaç olursa olsun bu yorumu ysp
Benim boyum kosada olsa yap bu yorumu
Sen benden hangisinin daha tatlı olduğunu soruyorsun buna net bir cevap veremem. Sadece uzunlar daha çekici kısalar daha tatlı sevimli bana göre
Yaw hala istemediğim cevap bu tekrar soruyorum uzunlar mo genelde en Tatlısu en güzeliydi
Yoksa cüceler mi bak onlara cüce diyorum hala anlamıyorsun gerçekten lnet oldun
Allsh blsnızı versin
Net bir cevap ver tarafsız cevap ver
Benim boyum kaç olursa olsun bu gerçeği söyle
Benim boyuna göre mi diceksin uzunlar genelde çok daha tatlıydı sevimliydi güzeldi
Benim boyum kısada olsa bu gerçeği tarafsız olarak söylemicek misin
Gene cevap vericeksin ama istemedim cevabı vericemsin
Tamam uzunlar diyorum o zaman. Tanıdıklarım arasında uzun kızları düşündüm çoğu da güzeldi. Bu arada senin uzun olup olmaman benim cevabımı etkilemez
Yani genel de hep sana uzun tatlı sevimli kızlar mı denk geldi cüce tatlı kızlar denk gelmedi mi
Kısalar arasında da tatlılar vardı ama uzunlarla oranlarsak uzunlar daha alımlı bence
Yaw emin olmak için soruyorum sana genelde uzun tatlı kızlar mı denk geldi kısa tatlı kızlar hiç denk gelmedi öç
Emin olmak için soruyorum sen hala kısalara iyi bir şey söylüyorsun
Kısa tatlı kızların denk geldiğini 150 milyon defa dedim ztn hep aynı şeyleri soruyorsun ama
Uzunlarını tercih ederim ama kısalar da kötü değil tamam mı
Yaw denk gelmediğini neden söylemiyorsun
Emin olmak için soruyorum kısa tatlı koz denk gelmedi mi
Hayır denk gelmedi uzunların hepsi harika
Kısalara kötü değil deme tekrar soruyorum kısa tarlı kız genel de denk gelmedim mi
Ne denk gelmedi anlamadım cümle içinde söyle
Emrin olur kddkkd
Kısa kızların çok tatlısına denk gelmedim hanımefendi
Onların tatlı olmadığına inandırmak için her şeyi yapıyosun
Doğru mu söylüyorsun
Kısa kışların hiç tatlısına hiçbir zaman denk gelmedin mi
Hiç değil canım hep denk gelmedim sorma artık sürekli aynı soruları
Fiziği idql ve öz bakımı iyş olan diyebilirim
Çok kısa çok uzun hariç hepsi guzel
Benim boyum 1.82 yani 1.70 ideal bence
Bu tarz soruyu kaçıncı görüşüm saymadım
Kısa
Sen minyon musun boyun kaç
Hepiniz yokluktasınız
Kız senle sevgili olmam çok sivri dillisin her dediğini yaptırırsın sana yürümem merak etme
Yanı yakışan iyidir boy 1 80 kız 155 olmaz
Evet uzun koz iyidir
Bence ortalama kız iyiyidir 175 boyum var 175 kız istemem 160 170 ler arası tercihimdir ama nasibin nerden geleceği belli olmaz
Milf minyon turbanli fit
Yokluk bu
70 sevgilim oldu ama hcbiri turvanli degildi
Oda cüce
Kısa kızlar
Bu cevabı duymaktan bıktım
Yavrum sen uzun boyluysan napalım ben şahsen kısa seviyorum kendşm 1.78 im
Olay sevmemek değil daha seksi daha güzeller belki ama biz o kadar uzun değiliz de uzun sevelim
minyon kızlar
Aynı cevaplar
Doğrusu o çünkü 😀
Yokluk bu
Ne alaka yokluk lâ tercih meselesi sen uzunsun diye herkes uzun sevicek diye bir şey yok
Çünkü herkes cüce seviyor
Boş konuşma ya
Sevmiyoz☺
155 165 arası iyidir
Ne alaka
töbe töbe
Yokluk bu
ya işine bak bacım işine:)
Kısa münyonlar daha tatlı
Yaw he he
Yaa niye inanmıyosunuz
Neye inanayım cüce sevdiğine mi
Cüce değil de 155 altı olmasın onlar daha hoş çekici arzulu geliyo bana
Sen ne biçim bir yokluktasın anlamış değilim
Yokluk mu bu sence etraftaki kızların yüzde sekseni 1.55 sanki çok büyük sorunmuş gibi konuşuyorsun. Ben seviyorum minyon kızları ama inanmak zorunda değilsin
Ve cücelerin hepside çok ama çok çirkin
Benim çevremde yok beğendiklerim çoğu minyon ve güzel
Hayır kosalatın hepsi çok ama çok fazla bir şekilde çok çirkin
Çok saçma bir genelleme
Hayor çok gerçekçi bir genelleme koda kızların çirkinliği apaçık bir gerçek
Üfff abarttım bakış açın çok kötü şahsen benim eski kız arkadaşım kısa boyluydu aklına gelebilecek heryönüyle çok iyiydi
Hayor her yönüyle çok çirkin ve çok iticilerfi
Bir cüceye ideal diyorsanız erkekliğinizden şüphe duyuyorum. O zaman erkek değilsiniz
Bazı şeyler söylemek istiyorum ama burada diyemiyorum
Ama sen öyle san zevkler tartışılmaz
Diyemezsin çünkü erkek değilsin erkek olsaydın cüceleri sevmezdin onların yüzüne bile tükürmezdin
Erkekliğini sorgulama atmak zorunda kalmıyayım😄🙈
Yalan mı erkek olsam uzun kız seversin
Burdan tartışılmıyo d. m gel
Burdan söyle uzun kuz sevdiğini
Cevap versene
Ceza yemek istemiyorum burdan konuşamam
Burdan söyle kısa kuz sevmediğinç
Uzun boy
Ne kadar uzun
175
benim favorim kısa.
Aynı cevaplar
zaten bir uzun bir kısa var ne dememizi bekliyorsun ki. Ben kısa ile daha rahat sevişiyorum bu iyi bir cevap mı.
Hayor değil bu yokluk
Kısa boylu kızlar
Yaw he he
Kısa kızlar candır
Kısa boylu kızlar
Ne biçim yokluksa bu
Yokluk değil tercih zevkler ve renkler tartışılmaz
Boyun kaç
1.81
Sen yoklukta mısın
Yok o konuda sıkıntım yok
Yoklukta olmasan cüce istemezdin
Cüce değil aynı meseleye takılsın kaldın anlaşılan sen yoluktasın
Hep cüce sempatizanlığı var sizde
Cüce dediğin 1.40 altı olur kadında 1.55 üzeri idealdir
175 in altı cücesir
1.50 altı cücedir
Hayır 175 in altı cücedir
Yok artık daha neler
Gerçekler bunlar
Bir cüceye bakacak kadar yüzsüz ve köpek misin
Haddini bil o sözü sana aynen iade ediyorum
Sen haddini bil o cücelere bakacak kadar şrefsiz midin
Asıl şerefsiz sensin
İnsanları ayaracak kadar hemde
Asıl siz şrefsiz adisiniz Allah size bırakmasın
Hep ama hep cüceleri seviyorsunuz
Siz bu botunuzla cüce kız severseniz tabi cücelerden nefret edicem
Uzun olsun beş fazla olsun
1.75 üstü kadın
Zeki olanlar :D
Bence kısa minyon
Yokluk bu
Ne alaka 😅
Sevmez anam sevmez sen kaçsın djwjq
uzun bende uzubnum
kisa
Uzun