19 yasindayim, hic sevgilim olmadi, bu normal mi yoksa bende mi sorun var?

19 yıllık hayatımda bir kere bile sevgilim olmadı, sevgiliyi geç flörtüm bile olmadı. Arkadaşlarım hep buluşmalarından, exlerinden bahsederken ben daha el ele bile tutuşmamış, yan köyden gelmiş Durdane gibi bir halde dinliyorum onları bildiğiniz. Hayatımda kimse benden hoşlanmadı, yani benden bahtsız insan tanımıyorum. Bu andan sonra da kime kendimi sevdiricem idk, bir 50 kedi sahiplenirim

19 yasindayim, hic sevgilim olmadi, bu normal mi yoksa bende mi sorun var?
Cevapla