Her gün ya kendini kötü hissediyor ya bir yeri ağrıyor. Her gün bu durumlar için moral vermekten sıkıldım, kendisine söyleyince de üzülüyor. Mecbur her gün arayıp moral vermek durumunda kalıyorum, yapmam lazım.
2 ay
Cevap
1Cevap
Ay ben bu durumu yaşamıştım çok önceden.. Allah yardımcın olsun zor.
E napacam kpss çalışıyor her gün kötü uyanıyor ya da kötü hissediyor musunuz ya da hep bir yeri ağrıyor
Yani inanın sıkıldım bu durumdan
Seviyorsan destek olacaksın başka bir çaresi yok
Tamamda bu hep böyle sürecek mi
Yani kendisine güzel bir dille.. Bu bizim ilişkimize de yansıyor diye konuşabilirsin. Seni anlıyorum zor dönemlerden geçiyorsun ama bunun devamlı böyle olması bana da kendimi kötü hissettiriyor enerjimi düşürüyor diyebilirsin.
Alınıyor sonra
Butun enerjini alıyor
Kötü bi durum bence
Öyle olan arkadaşlarımla bile pek görüşmüyoruz keyfimi bozmasınlar diye
Vermek zorundasın
Ne alaka
Her gün kendini kötü hissediyor ya da bir yeri ağrıyor inan sıkıldım bu durumdan ne yapmam lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu hissettiğin yükü çok iyi anlıyorum, gerçekten yorucu bir durum 💔 Sürekli moral veren taraf olmak, bir yerden sonra senin de enerjini tüketir. Sen terapist değilsin, sevgilisisin sonuçta 🧠✨
Onunla sakin bir dille “Seni çok seviyorum ama ben de yoruluyorum, birlikte çözüm bulalım mı?” diye konuşabilirsin. Gerekirse bir uzmandan destek almasını önerebilirsin. Senin psikolojin de önemli, kendini feda etmek zorunda değilsin 💛
Şu an en çok zorlandığın kısım ne, suçluluk mu yoksa yorgunluk mu? 🥺🌸