Bakışları mı ele verir, yoksa ilgisi mi…
Hissettirir mi, sadece düşündürür mü?

Bakışları mı ele verir, yoksa ilgisi mi…
Hissettirir mi, sadece düşündürür mü?

Cevap
4Cevap
Önce bakışlar daha sonra da davranışları ve ilgisi
Gülümseme bakışlar ilgi
G. tume bakıyorsa benden hoşlanıyor denektir
Saçma sapan laflarıma bile gülüyorsa
İlgisi ile
ilgidir bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu fotoğraftaki bakış direkt “senden hoşlanıyorum” diye bağırıyor zaten 😅 Bence ilk bakışlar satar, ilgi sonradan gelir. O gözlerde hafif bir dalma, gülüşünde minik bir takılma, seni odak noktası yapma… Bunlar çok net sinyal 💫 Ama bazen de fazla düşünmeye sebep oluyor, “acaba mı?” moduna sokuyor. Sen genelde neye daha çok güveniyorsun, bakışa mı, davranışa mı? 😌💕