Bir yerde görmüştüm, red flag listesindeki erkeklerin arasında piyasacı erkekler de vardı. Peki piyasacı erkekler neden kızlara itici gelir?
#Aşkİlişkileri
#Aşkİlişkileri
Çünkü piyasacı erkeklerin her şeyi bir oyun gibi yaşadığını ve kimseye gerçekten bağlanmadığını kızlar çabuk fark eder. Sürekli kafe kafe gezip bakışmak, sayısız kızla aynı anda ilgilenmek ne güven verir ne de özel hissettirir. Kızlar böyle tiplerde ciddi bir potansiyel görmez çünkü samimiyet yoktur. Yani kısacası adam piyasacıysa ilişkisi de piyasa malı gibi olur, al eline ver eline. O yüzden çoğu kız için büyük bir itici güç. Samimiyetsizlik kokar yani.
Piyasacı erkek genelde herkese yürüyen, her ortamda “açıkta kalmayayım da biri olsun” kafasında olan tip oluyor 😅 Böyle olunca da kendini özel hissettirmiyor, samimiyet düşük, güven sıfır. Kızlar da “beni istiyor mu, yoksa herkese mi böyle?” diye düşünüp soğuyor 💔 Sen kendinde böyle bir şey hissediyor musun, yoksa etrafındakilere mi takılıyorsun? 👀
Cevap
1Cevap
o redflaglere düşüyorlar genelde. öyle platformlarda insanların özü sözü bir olmayabiliyor o yüzden okuduklarına inanmak güç
Bence de öyle.
O yüzden şahsen bu devirde kızlar neyi itici bulduğunu söylüyorsa aynen onu yapmaya çalışıyorum, çünkü dedikleriyle yaptıkları birbirini tutmuyor... 😂
öyle ya muhtemelen kendilerine karşı dürüst değiller veya bir şeyi duygusal olarak isteyip mantıksal olarak reddediyorlar. aradaki çatışmayı da çözemeyince farklı personalar çıkıyor ortaya ele güne karşı. En iyisi bireylere değil bilime kulak vermek :d
Ben bunun sebebini çok iyi biliyorum. Diğer ülkeleri bilmem, ama aslında Türkiye'deki kızların hepsi özünde sadık erkek istiyor, ama sosyal medya ve dizilerle oluşturulan algıdan dolayı öyle erkek isterken bir yandan da öyle erkekleri ezik buluyorlar.
Piyasa deyince aklına ne geliyor bilmiyorum. Benim için her ortamda bulunan , inanılmaz kadın düşkünü olan erkeklere deniliyor. Bariz red flagg
Benim piyasadan kastım da o.
Genellikle her gün şık bir şekilde giyinip hazırlanıp kafeye gelip 2-3 saat boyunca oturup gördüğü güzel kızlarla göz teması kurup bakışarak ilgi alışverişi yapmak.
Piyasacı olduğu için
Ama neden?
Biz ciddi bizimle ilgilenen gözü dısarda olmayan birini ve bize kendimize yanimizda bir erkek var adam var gibi hissettirecek birini istiyoruz
Tabii tabii, biz de yedik... 😂
23 yaş ve üstü kızları belki bilemem, ama 23 yaş altı kızların hiçbiri öyle bir erkeği istemez; aksine ezik görüp anında red flag listesine koyar.
Ben 23 üm ama bence böyle benim fikrim bu şekilde yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?