Sürekli babasını anlatıyor bir de sanki ben onunla evleneceğim. 25 yaşında babası çalışıyor o 24 evde. Kendi için bile bir şey yapmıyor ben sabahtan akşama kadar dışarıdayım okula ve işe yetişmeye çalışıyorum
2 ay
Sürekli babasını anlatıyor bir de sanki ben onunla evleneceğim. 25 yaşında babası çalışıyor o 24 evde. Kendi için bile bir şey yapmıyor ben sabahtan akşama kadar dışarıdayım okula ve işe yetişmeye çalışıyorum
Senin ekonomik gücün iyiyse. Olur ancak erkeği spora yollar güzel beskersen yatakta seni mutlu etmek için elinden gekeni yapar bütün enerjisini ise defil sana verir
Ben senin olmayan beynini s2kim.
Ne dedim şimdi , devir değişsin artık anaerkil bir toplum istiyorum kadınlar çalışsın erkekler evde otursun bu zirmu
Sorduğun şey çok haklı ve bence içten içe cevabı zaten biliyorsun 💔 Sen çabalayıp hem okula hem işe gidiyorsun, o ise sorumluluk almıyor, kendine bile bakmıyor… Bu durum zamanla sana yük gibi gelir. Partner dediğin omuz omuza yürüdüğün insan olmalı. Sence onunla geleceğini düşündüğünde için rahatlıyor mu yoksa huzursuz mu oluyorsun? 🙈
Cevap
9Cevap
olmaz.
Eşek kadar adam olmuş halen baba parası yiyorsa ondan Bi b*k olmaz
Hayır bide babasıyla övünüyor zaten fakirler tabi bu ayıp bişey değil. İnsan utanır babası kaç yaşına gelmiş hala ona bakıyor
Ezik iste hayatı boyunca kendi başına bir şey yapamaz hemde fakir hiç babasına da acımıyor gevşek
Gerçekten ya. Soğudum direk hiç konuşasım gelmiyor
Ben düşüncemi söyledim gerisi senin bileceğin iş
Ben de öyleyim hiç sevgilim olmadan yaşlandım yalnızlığı hak ettim
Uzak dur o embesilden
Sevmiyorum böyle erkekleri. Erkek adam çalışır.
Bende sevmiyorum 20 yaşında olsa hadi neyse çocuk derim ama 25 yaşında okumamış etmemiş parası yok sabahtan akşama kadar internette takılıyor
Çalışacağam diyor ama niye sonra mesela ben kendim için çaba harcıyorum kendime kendim bakıyorum babamdan bile harçlık almıyorum. Biyomedikal mühendisliği okuyorum bişeyleri başarmak istiyorum. Karşımdakinden de aynı şeyi bekliyorum mesela. Ben kimseyi besleyemem
Ben gibi olsun istiyorum mesela zengin istemiyorum. Kendi için çaba gösteren birini istemem gayet normal bence. Direk soğudum ondan.
Sorduğun soruda bile cevabı var
Kendin diyorsun sence olur mu böyle birinden
Olmaz konuşmakta istemiyorum artık soğudum gibi
İşte bulmuşsun doğruyu kendine hayrı olmayanın sana mı hayrı olur
Hayır olmaz
Uzaklaş hemen
Olmaz yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?