Hoşlandığım kıza açılacaktım tam da ne yapmam gerektiğini nasıl netleştiririm?

Güncellemeler
2 ay
Selam arkadaşlar iş yerinde hoşlandığım bir kız var uzun zamandır karşılıklı bakışıyor biraz mesafe var ama yemekhanede bir araya geliyoruz bazende benim iş yerinin önünden geçmeye başladı neyse yemekhanede bilinçli bir şekilde hafif koluna çarpıp pardon dedim oda gülümseyerek önemli değil dedi neyse 3 gün sonra tek yakaladım merhaba rahatsız etmiyorum ismimi söyledim oda yok zaten içeri girecem dedim bende öyle cevap verince geçen kolunuza çarptım kusura bakmayın dedim galiba ilgisi yok egosunu
Hoşlandığım kıza açılacaktım tam da ne yapmam gerektiğini nasıl netleştiririm?
Cevapla