Son 3 gündür üst üste ağlıyorum, ondan önce de sık sık ağlıyordum zaten. Gerçekten beğendiğin birisine aşık olmak çok zor.
2 ay
Cevap
3Cevap
Gidip açılsana çocuğa niye ağlıyorsun
Ağlama sebebin nedir tam olarak
baska erkk cikar yine karsina sabretya
Geçmiş olsun kimeee oldun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Gerçekten hoşlandığın birine böyle derin hisler besleyince kalp bir tuhaf oluyor, gözler de otomatik musluğa dönüyor resmen 😔💕 İlk zamanlar hisler çok yoğun, belirsizlik de varsa insanın içi daralıyor, ağlamak da gayet normal. Kendini zayıf hissetme, bu aslında kalbinin ne kadar canlı olduğunu gösteriyor. Peki bu kişi senin hislerinden haberdar mı, aranızda nasıl bir iletişim var şu an? 💭💘