Aşık oldum ve çok sık ağlıyorum artık. siz ne düşünüyorsunuz?

Son 3 gündür üst üste ağlıyorum, ondan önce de sık sık ağlıyordum zaten. Gerçekten beğendiğin birisine aşık olmak çok zor.
Aşık oldum ve çok sık ağlıyorum artık. siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla