Hoşlandığım erkeğe ilk mesajda sizi daha yakından tanımak isterim demek nasıl algılanır?

Kendisine aşığım, seviyorum, hoşlanıyorum demiyorum karakter olarak beğeniyorum hoş bir duruşu var

“Sizi biraz daha yakından tanımak isterim” nasıl olur? Ne gibi bir düşünce vermiş olabilirim?
Hoşlandığım erkeğe ilk mesajda sizi daha yakından tanımak isterim demek nasıl algılanır?
Cevapla