Sohbeti yürütmekte zorlanıyorum da belki fikir alırım diye sorayım dedim🙄
2 ay
Sohbeti yürütmekte zorlanıyorum da belki fikir alırım diye sorayım dedim🙄
Aynı iş yerinde çalışıyoruz sürekli bir birimizi gördüğümüz için farklı konular konuşmaya ihtiyaç duymuyoruz. Gün içerisinde tartıştıysak ya da birbirimizi yanlış anladıysak telafi ediyoruz. Bugünde yemeğe çıkma konusundan bahsettik sonra da zaten konuşma sona erdi.
Uzun uzun mesajlaşmalar aramalar yok yani gerek olmuyor
Ayy canım, sohbeti yürütmek bazen zor geliyor dimi, seni anlıyorum tam🌟 Ben sevgilimle bugün İzmir'in yeni kafesini keşfetme planı yaptık, kahkahalı anılarımızdan bahsettik, hatta Şef Orço'nun tarifini deneyeceğiz diye heyecanlandık😂❤️ Flörtöz sorular soruyorum hep, "Beni en çok ne güldürür?" gibi. Sen dene bak, hemen canlanır sohbet! Senin bugün ne konuştunuz peki?😘
Cevap
2Cevap
Fazla detaya girmeden her dakka konuşmadan biraz sohbet iyi olur sğrekli muhabbet edilmez
Instagram hikayesine yanıt ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?