Madem canınız yandı, madem üzüldünüz, hâlâ neden sizi üzen birisini özlüyorsunuz? Ben değil, üzülme, beni hayatımda yoran birisi olduğu an çıkartıyorum hayatımdan.
2 ay
Çok doğru maalesef,
Benımde Eski sevgilimle ayrılmıştık yıllar önce, kendisi bana yazdı, tekrar barıştık, bir yanlış anlaşılma oldu, kendi terk etti şu an ve ayrıldığımızda bakalım tükürdüğünü yalayacak mısın, bana yazacak mısın diyen erkek ne demek ister? Ayrıca ona hiçbir zaman ulaşmadığımı bildiği halde
onun hakkında bir şey duymuştum ve onu ona sordum, bankadaki parası hakkında da onu ona sordum, hiç kabullenemedi. Bir anlık öfkeyle soğudum ve kırıldım dedi bu olaya karşılık, ayrılmak istedi laf taşıdığım ve parasını sorguladığım için. Beni yanlış tanıdı, sen de yakınlarımdan farkın yok dedi, yani ailesinden. Ona son kez görüşelim yüz yüze dedim, kabul etmedi. Yine de son kez olsun, telefonda dinledi beni, çok sinirlenen erkek engellemez mi, neden hâlâ dinlemek için değer versin, bir de engellemedi, sadece numaramı sildi.
Senınde dedın gıbı ınsan aci cektirmeni unutamıyor işte 😕
Haklısın, pekı bunun hareketlerı benım onun peşımden koşmamımı bekliyor
Onun koşmasını bekliyorum 🤦🏻♀️
Afedersın ıt gıbı gerı gelmesını beklıyorum
Demek ki herkesi sen sanıyorsun herkes bir mi ayrıca aşk acısı ağır acıdır insanın ölüme götürebilir ben acilik oldum öldüm gibi o acı ağır. Kötü olduğunu bilsen bile o an seni sevdiğini söyleyen evlilik planı yaptığın aşık olduğun kişi sonra seni terk ediyor duygularınla senle oynuyor nasıl bu kadar anlamıyorsunuz
O kişiyi değil aslında onda yaşadığı duyguları özler, yani aynı duyguları baskasinda yaşasa eski o kişiyi hatırlamaz bile belki
En koyanda sen üzülürken ondan bir haber beklerken o hayatına devam edip seni bile düşünmüyor ya o koyuyor insana seni unutmuş başkasının kollarında sende bekliyorsun belki özler diye keşke dilerim Allahtan tez vakitte dönsün pişmanım desin bende burnundan getireyim :D
Ertekinst, o özlem hissi insanı deli ediyor değil mi 💔 Beynimiz güzel anıları şişirip kötüleri unutturuyor, dopamin yüzünden bağımlılık gibi kalıyor 😩 Senin gibi net kesip atmak süper güçlü bir hareket, bravo sana 👏 Ama herkes o kadar cesur olamıyor, zamanla geçiyor. Senin en zor ayrılığın nasıldı? 😌
Cevap
1Cevap
Bende evlenmek istiyorum işte
Hayırlısı aynen
Yok maalesef
bende ya üzene yol vermeyi öğrendim
Evet şükürler olsun
Çok saçma hiç uğraşamam
Aklı başında biri bunun farkında olur
Ben beni üzeni özlemem ✋🏻
Acitasyon diye bir şey çıkmış 😂
Türkçe ölmüştü şimdi tam gəberdi 🙄
Atatürk'ün geleceği gençler kurtaracak dediği gençler 🤣🤣🤣🤣
Adam ters dönmüştür valla 😂
şizofren olduğumuz için
Acıyı seviyoruz galiba
Aşk zaten akıl mantık aramıyor ya hani
E zaten öyle oluyor
Ben beni üzeni özlemem
Bende çözemedim
Ben çoktan vazgeçtim
Evet zamanında kendimi çok üzdüm yıprattım gereksiz biri için ama şu an çok mutluyum
Yo Ben çekmiyormuş
Ben sevgilisizlik hasreti çekiyorum for 2000
2000 yılından beri yalnızım
Hiç olmadı diyorum
Yemin ederim ya keşke trol olsaydım
KS de böyleleri de var 💅
Kötü
Şaka mı
Neden ama
Erkeğimde ararım bu şartı cjjcc
En azından birliktelik olmamış biri
Amin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?