Neden herkes aşk acısı çekiyor, bizi üzen birini hala neden özlüyoruz?

Madem canınız yandı, madem üzüldünüz, hâlâ neden sizi üzen birisini özlüyorsunuz? Ben değil, üzülme, beni hayatımda yoran birisi olduğu an çıkartıyorum hayatımdan.
Neden herkes aşk acısı çekiyor, bizi üzen birini hala neden özlüyoruz?
Cevapla