Mesela girdiği ortamda dikkat çekiyorsa, insanların bakması ya da ilgi göstermesi sizi rahatsız eder mi? Bu durum sizde kıskançlık mı oluşturur yoksa hoşunuza mı gider?
Hoşlandığınız kişinin dış görünüşünün çok beğenilmesi sizde kıskançlık yaratır mı?
Hoşlandığım kişi girdiği ortamda dikkat çekiyorsa, insanların bakması ya da ilgi göstermesi beni rahatsız etmez, hoşuma gider. Hele ki benim olduğuna emin isem. Dünyanın en mutlu erkeği olurum.
İlgi çekmesi değil de başka insanların yanında sevgilisi olduğunu bilmesine rağmen yaklaşması beni sinirlendirir. Çok samimi davrandığı karşı cinsten bir arkadaşı varsa onu kıskanırım ama genelde bu durumda da sevgili kalmam. Çünkü benimde karşı cins arkadaşlarım var ve hiçbir zaman gereksiz samimiyete girmedim ya da temas kurmadım. Kendim gibi birini tercih ederim.
Kıskanmam diyemem tabi ama güzeli yar diye sectiysen dikenini de katlanican tabii iyice de dekolte ya da kışkırtıcı giyinmesine de müsade etmem ama yağmur için dua ediyorsan çamurla da uğraşacan yapacak bir şey yok
Kıskanılmaması ne mümkündür, buna özgüvensizlik denmesi de saçma. Herkesin öylesi bir durumda ayağı kayabilir ayrıca, bir insan neye fazla müsaade edersen onunla imtihan olur elbet...
Beğensinler veya beğenmesinler zerre umurumda olmaz. Bana karşı tavrı hareketi konuşması düşünceleri fikirleri. Eğer düşünce ve fikrinde emin ise benimle tartışsın isterim. Benim gözümden kadına kimse bakamaz. En yakınım bile olsa.
Rahatsız etmez niye etsin ki? Özgüveni olan insan bunlardan rahatsızlık duymaz. Ayrıca hoşlandığın kişinin bu ilgilere verdiği tepkiler de karakterini gösterir bi bakıma o yönden iyi bi turnusol😄