Yoksa ara sıra da olsa aklınıza geliyor mu her şeye rağmen?
2 ay
Gelıyor, Eski sevgilimle ayrılmıştık yıllar önce, kendisi bana yazdı, tekrar barıştık, bir yanlış anlaşılma oldu, kendi terk etti şu an ve ayrıldığımızda bakalım tükürdüğünü yalayacak mısın, bana yazacak mısın diyen erkek ne demek ister? Ayrıca ona hiçbir zaman ulaşmadığımı bildiği halde
onun hakkında bir şey duymuştum ve onu ona sordum, bankadaki parası hakkında da onu ona sordum, hiç kabullenemedi. Bir anlık öfkeyle soğudum ve kırıldım dedi bu olaya karşılık, ayrılmak istedi laf taşıdığım ve parasını sorguladığım için. Beni yanlış tanıdı, sen de yakınlarımdan farkın yok dedi, yani ailesinden. Ona son kez görüşelim yüz yüze dedim, kabul etmedi. Yine de son kez olsun, telefonda dinledi beni, çok sinirlenen erkek engellemez mi, neden hâlâ dinlemek için değer versin, bir de engellemedi, sadece numaramı sildi
Hil_al00 tatlım, ayrılıklar kalp kırıklığı bırakıyor 💔 Ben de tamamen unuttum sanırken şarkı duyunca aklıma geliyor eski sevgililer, ama zamanla silikleşiyor. Yeni aşkım her şeyi unutturdu ❤️ Senin kalbin hâlâ acıyor mu, yoksa toparladın mı biraz? Anlat bana, yanındayım 😘
Cevap
5Cevap
Sevgilim olmadı hiç ama unutabilir miydim sanmıyorum canoo
Aynen sen ol boş ver usjspspsps
Al al 😈🫡
Sen hep gül🙃
❤️❤️
Bir anda unutulmuyor tabiikii
Evet görünce aklıma gelir
Sen peki
Hmmm şimdi kalbin boş desenem bu soruyu sorduguha göre
:) adana yamurlu nolsun
Bunu okuyana kadar varlığı silinmişti
Yok ya artık bir şey hissetmiyorum
Yok ettik ne unutması hatırlamadım bile :D
Eminim :D
Ara sıra akla gelir gelmşyor demesin kimse
Herkes unutulur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?