Temas etmek ister mi veya neler yapar ilk buluşmada falan.
2 ay
Yirmi beş yaşıma kadar çok çok hızlıydım. Sadece bir kere aşık oldum. Kaç kişiyle flört ettim bilmiyorum. Hatta geriye dönüp baktığımda kimle birlikte olduğumu bile hatırlamıyorum çoğunu unutmuşum. Bir kere aşık oldum. Merak ettiğim, sevdiğim, ilgi gösterdiğim ama kıyamadığım bir kişi oldu yani. Gerisi hep yapıştır geç. Aşk asil bir şeydir. Öyle herkesten bekleme :)
Peki aşık olduğunuz kişiye hiç mi Cinsel çekim hissetmediniz
@Ivankaramazov8 Hissetmez olur muyum? Hiç aklından çıkmıyor ki.
Kıyamadım dediğiniz için dedim. Peki Cinsel hayaller kuruyor muydunuz onunla ilgili
1 aylık ilişkimiz vardı ilk datemize çıktık fotoğrafta gördüğünden çok daha tatlısın dedi. Hatta neden uzak oturuyorsun dedi kolunu boynuma attı. Hatta içtiğim kahveye rujum geçmişti, ver bunu bana bir ömür saklarım dedi. Sonra parti olacak nisanda gidelim mi birlikte dedi. Ben de bakarız dedim. Bana küçük kız kardeşinin fotoğrafını bile gösterdi, bu sene üniversiteye gideceğim başka bir şehre dedim. Burada oku ne yapacaksın başka şehri boş ver dedi. Benden hoşlandı mı bilmiyorum 1 saat oturdum işim var gitmem lazım dedim kalktım çok uzatmadım yani. Sonra tam çıkışa geçtik, yarın buluşuyoruz o zaman yine dedi sarıldı. Aklıma bir şey takıldı neden ilk geldiğimde sarılmadın sanki arkadaşız gibi dedi. Unutmuşumdur dedim sonra beni öptü. Ben de seni öpemem rujum bulaşır dedim. Öp bir şey olmaz dedi. Sonra yoldayken ne yaptın canım, yazdı. Ben de eve geçtim, dedim. Benden gerçekten hoşlandı mı acaba?
Bilmiyorum bu hoşlanan erkek hareketlerindenmi.
@Ivankaramazov8 Valla önce nasıl açılacağımı düşündüm :D İş cinselliğe gelene kadar her şeyi düşündüm öyle söyleyim. Nereye götürsem, masada hangi çiçek olsa, hangi müziği çaldırsama kadar. Ben öyle gidip bir barda hiç tanımadığım bir kızın masasına oturup akşamına götüren adam, titriyordum açıkçası. Aman bir şey eksik olmasın şu bu. Beğenmeyeceğinden de değil kız da bana aşıktı zaten. Bir sözümden bir bakışımdan da etkileniyordu ama en iyisi olsun istiyorsun. Farklı bir kafa yani. Ona dokunmak falan çok özeldi. Ama özellikle bir ergen gibi tavana bakıp 31 olmadı yani onu soruyorsan :D
Anladım bana karşı böyle hisseden bir erkek hiç ol
Olmadı, suanki ilişkide de öyle sevilmiyorum
Bunlar tavlayan adam hareketleri :D
Ama bana azdigini söylemişti bende böyle şeyler söyleme demiştim, delisi olduğum kız bana azma demistir dedi bana:)
Anladığım kadarıyla seven erkek sevdiği kıza azamiyor
@Ivankaramazov8 Bu farklı bir kafa işte. Ben de zaten başka kimseyi böyle sevmedim. Ne özelliği vardı, çok düzgün bir kızdı. Tertemiz herşeyi, düzenli, hanım hanımcık, memurdu filan. Saçını bir kere dağınık görmedim, özenliydi. Öyle çok acayip bir muhabbeti de yoktu. Aşık oldum yani neyine oldum nasıl oldum anlatamam açıkçası. Ayrıldık mesela, babası istemedi. Ben iki sene kendime gelemedim. Kimle olduysam acısı geçmedi, içtim, tatile gittim olmadı. Allah belamı verdi gibi bir şey oldu yani :D Ondan sonra normal ilişkiler kurdum. Dürüst oldum en azından. Neyse o.
Sen kaç kendini kurtar yavrum o adam sana döşer.
Anladım. Ben sevgilimin geçmişini aciyorum sürekli 6 ay depresyona girdiği bir kız varmış, sürekli diyorum onu daha fazla sevdin vb
Diyor ki ilk sevgilimdi hiç sevilmemistim ona karşı hislerim bağımlılıkti diyordu
Bana inandırıcı gelmiyor kabul etmiyor ama aşık onu sevmiş bence. Birde nefret ettiğini soyluyor
@Ivankaramazov8 Ayrılık acısı farklı bir olay. Onu yaşarsın. Ben üç dört kere yaşadım. İlklerde olur. Biraz umutlandıklarında olur. Aşık olduğunda olur. Yoksa çok da s*kinde olmaz.
Buda doğru kişi değil sanırım ama ben gerçekten hep doğru bir insan oldum sevilmedim kimseyi aldatmadım etmedim bende iyi biriyle karşılaşırım umarım
Ben ayrılsam şu an üzülmem, ağlamam unuturum hemen
Onunda öyle olacağını düşünüyorum, sağlıklı bir ilişki değil sanirim
Acele etme canım. İyi insanlar da var. Öyle direk dalanlar, özgüveni yüksek, hemen sağını solunu elleyen, öpen adamdan uzak dur. Biraz sana değer verdiğini hissettirsin.
@Ivankaramazov8 Sizinki toksik bir hal almış. Çocuğa deki ben sana güvenemiyorum. Neden? Bundan şundan. İçimdeki şüphe geçmiyor. Mutlu değilim. Birbirimize daha fazla umut vermeden bitirelim. En azından kötü ayrılmayalım de.
Umarım abi zaten dün ayrıldım bana ilk başta ilgi verdi baya hatta 500 tane kız falan takip ediyor henüz yeniyiz diye hayatına müdahale etmek istemedim bana dedi ki buluştuğumuzda bütün kızları sen çıkar telefonumu al dedi. Bunu söyleyince şakaya vurarak ben böyle bir şey mi söyledim ya normalde 1000 küsürdü ben azalttım diyip konuyu benim takip ettiğim 15 erkeğe getirip ama sende erkek takip ediyorsun ben hesabına baktım dedi şaka gibi ya
Uzak dur canım. Çok da düşünülecek bir şey yok sizin ilişki de. Bitmiş zaten. Allah'ın sevgili kuluymuşsun.
Sevildiğimi zannedip böyle aptal gibi kandığım için kendime üzülüyorum, ama çocuk buluştuğumuz günden beri yani 6 gündür tek bir kız bile eklemedi normalde hergün kız ekleyen adam çok şaşırdım buna
Ayrılmakla iyi yapmışmıyım
Kesinlikle iyi yapmışsın. O s*kicek birini arıyor.
Kendimde suç buldum hep cinsellik konuları falan açmaya çalışıyordu, sana şöyle böyle azıyorum diyordu bende diyorum ki sevdiği için böyle şeyler düşünüyor. İlk buluşmada elin üşümüş diyip elimi tuttu hemen falan bilemiyorum cozemedim
Mesela çok uzatıyorsun. Safım diye bağırıyorsun. Söyledik anlattık. Daha neyi anlamadın :D
Aşk hissi vurunca erkekler değişir tam! 😍 Gözleri parlar, seni düşünmeden duramaz, mesajlara jet hızıyla döner 💨 İlk buluşmada hafif dokunuşlar ister eline, koluna, sohbeti seninle uzatır, esprilerle güldürür 😂 Kalbi deli gibi atar, plan yapmaya başlar. Benimkinde de aynısı olmuştu, şimdi sevgiliyiz! Seninkinde ne değişti, anlat bakalım? ❤️
Cevap
5Cevap
İlk buluşmada düşünmez seven insan o senle cinsellik için konuşmuş
S2 kalkar
Evet * ister kızı
Bakar hayran hayran
Temas etmek ister
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?