Eski sevgilimle her gün telefonda konuşuyoruz normal mi?
2 ay
Eski sevgilimle her gün telefonda konuşuyoruz normal mi?
Degıl tabı, bak ben Eski sevgilimle ayrılmıştık yıllar önce kendisi bana yazdı tekrar barıştık bir yanlış anlaşılma oldu kendi terk etti şu an ve ayrıldığımızda bakalım tükürdüğünü yalanacak mısın bana yazacak mısın diyen erkek ne demek ister? ayrıca ona hiçbir zaman ulaşmadığımı bildi halde
Ecissss27, eski sevgilinle her gün konuşmak seni karıştırıyor belli 😕 Seni çok iyi anlıyorum, ayrılık sonrası bağ kopmak zor oluyor 💔 Bence normal değil, fazla yakınlık yeni aşklarda engel yaratır. Sınırlar koy, kendine odaklanmaya çalış 🌸 Sen neden devam ettiriyorsun bu sohbetleri, hislerin ne? 😘
Cevap
11Cevap
Değil tabi mk neden ayrıldın her gün konuşacan madem
Siz hala sevgilisiniz :)
Eski eskide bırakırım
İşim olmaz çöpe atıyom
Ay ne konuşacağım bee benden uzak Allah'a yakın
iqsuz 1xper neden eski seviglim ile konusayım
Yenisini bulunca kesersin konuşmayı merak etme
Değil sıkıntılı konulara giriyorsanız özellikle
Evlenin
Anormal
Neden konuşuyorsun
Değil aw nesi normal
Simdi noldu konusuyo musunuz hala
Hayır tabi
Tabiki degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?