Mesajlara saatler sonra donen insanlar sizce saygisiz mi yoksa normal mi?

Bence kimse o kadar meşgul değildir. "Çok yoğunum" bahanesinin arkasına sığınıp saatlerce, hatta günlerce mesajları cevapsız bırakmak bana samimi gelmiyor. Birine "müsait değilim" diyebilecek kadar bile değer verilmiyorsa, orada iletişimin koptuğunu düşünüyorum. Sizin de çevrenizde böyle tipler var mı? Bu durumu "doğal" karşılayanlardan mısınız yoksa benim gibi "önemsenmiyorum" diye düşünenlerden mi?

Mesajlara saatler sonra donen insanlar sizce saygisiz mi yoksa normal mi?
Cevapla