Aldatılıyorsun ve seni aldatan kişi sana bir iki çiçek getiriyor ya da iki güzel söz söylüyor, hemen affediyorsun, sana hakaret ediliyor ama sen bunu alttan alıyorsun. Niye? Çünkü aşıksın, seviyorsun. O şahıs sana değer biçmeye çalışırken sen kendini ne için feda ediyorsun? Kendine şunu söyle: Evet, seviyorum ama sınırlarını bilmesi gerekiyor, bana değer biçemez, bana hakaret edemez. Ama hayır, siz aşkınızı kendi değerinizin üstüne çıkarıyorsunuz, bunu yapmayın.
Zamanınıza, hayatınıza değmeyecek insanlar için hayatlarınızı mahvediyorsunuz, o kadar değersiz misiniz? Siz neden o tarz erkeklerin egolarını şişiriyorsunuz?
Güncellemeler
2 ay
KS bir daha yazdığım başlıkları düzeltme olur mu tatlım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer