gelip kalacaktı 1,5 gün, geleceğim dedi, hiç gelme o ne öyle dedim diye beni tersledi, ben daha fazla görmek istediğimi belli etmiştim sadece
2 ay
Sen önce git senin aklındaki kadar kal onun orada ya da yakında bir otelde. Yapamiyorsan hiç gitmemişsindir demek ki 1.5 günden bile daha az gitmişsin yani hiç.
Kanka uzak mesafe zaten başlı başına stres topu 😔 Senin onu deliler gibi özlemen ve daha fazla zaman istemen o kadar doğal ki 💕 Ama "hiç gelme o ne öyle" deyince o da kırılmış, planı kısa diye sen hayal kırıklığına uğramışsın belli. İletişimi yumuşat, özür dile ve sarılın uzaktan 🥺 Sence o neden bu kadar sinirlendi, detay versene? 😘
Cevap
5Cevap
Adam ufak müsait zamanında bile vakit ayırıp gelmek istemiş, yani bu tepkiyi vermenle gelme olarak anlamış olabilir. Gereksiz bir tepki göstermişsin
Onun elinde olsa daha fazla kalırdı demek anlayış etmelisin
Uzak mesafe 1.5 gün gelip kalması normal değilmi 😃
Zamanı parası yoktur
Kaç gün kaksin çok mu Uzak
Him müsait degu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?