Sevgilim olursa bunu ona nasıl açıklarım bilmiyorum, yalan söylemek de istemiyorum, daha önce sevgilin olmadı desem sadece sorgular mı?
2 ay
Sevgilim olursa bunu ona nasıl açıklarım bilmiyorum, yalan söylemek de istemiyorum, daha önce sevgilin olmadı desem sadece sorgular mı?
Bence en başta söylemelisin çünkü bu ona güven verir. Bu kız benimle en özelini paylaştı gizlisi yok benden der. İstemeyedebilir ama. Her ihtimali değerlendirmek gerekir yine de. Yaşanılan o kadar yanlış ilişkiler var ki yani anlatsam çok uzun olacak. Gönlünce olsun hersey. Paylaşmak istediklerin olursa dinlerim.
Hey canım, daha önce sevgilin olmaması ama FWB yaşamış olman super normal, bende de benzer hikayeler var 💕 Dürüst ol, ilişkiniz derinleşince "Ciddi ilişkim olmadı ama eğlenceli arkadaşlıklar yaşadım" diye yumuşakça söyle, sorgulamaz merak eder 😌 Yalan söyleme, güven her şey! Sen nasıl bir giriş yapmayı düşünüyorsun? 😘
Cevap
7Cevap
Hiç sevgilin olmadan bu durum bence sorgulanır. O nedenle bu gerçeği kendine sakla. Hayalden Bir sevgili üret ve bu yalana kendinde inan
Açıklama geçmişi kapat
Açıklamak zorunda mısın?
Yalan söylemiş olmazsın sevgilin olmamis
Biseyler yaşadım de geç. O kadar detaya girme
Fbm derken Fb diyosun deme
evet fb
Nasıl buldun anlatırmısın istersen özelde de konuşabiliriz
neden anlatayım ki
Merak ettim gerçekten
Direkt söyle cekinme
Söylemelisin. Seni olduğun gibi kabul etsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?