Ayrıldıktan sonra böyle toksik eski sevgili neden ağır suçlayıcı göndermeler yapar?

2.5 senelik toksik ayrıl barış bir ilişkim vardı, kendisi üniversiteye gidince benden ayrıldı. Barışmak için çok uğraştım, 1 ay boyunca barışsın diye hediyeler aldım fakat üni ortamı kötü, buraya gelirsen sen de buradaki kızlar gibi olursun diyerek beni terk etti. Ayrılalı 5 ay oluyor ve karşılıklı olarak birbirimizi her yerden engelledik. Ben o günden sonra hayatıma devam ettim, hiçbir şekilde ulaşmaya çalışmadım. Beni çok kısıtlardı, sosyal medya kullanmama izin vermezdi, kıyafetime makyajıma karışırdı, kendimi paylaşmama izin vermezdi ve ben o günden sonra kendimi paylaşmaya, mutlu paylaşımlar yapmaya başladım. Asla gönderme yapmadım, hesabını hep özelde kullanan adam hesabını açık yapıp sürekli olarak bana gönderme yapmaya başladı, ağır ve suçlayıcı göndermeler, sürekli olarak beni suçluyor, kendisi çok suçsuzmuş da bu ilişki benim yüzümden bitmiş gibi paylaşımlar ve özellikle ben kendimi paylaştığımda fotoğraflar attığımda daha acımasız paylaşımlar yapıyor, sanki ona ihanet etmişim gibi, onu aldatmışım gibi paylaşımlar yapmaya başladı fakat ben hiçbir şekilde karşılık vermedim. Bu böyle devam ediyordu, dün de hesabındaki herkesi çıkarttı, hesabında şu an 1 kişi bile yok, profil fotolarını kaldırdı, tüm yakın arkadaşlarını dahi çıkarmış. Bunu neden yaptığını anlamadım.
Ayrıldıktan sonra böyle toksik eski sevgili neden ağır suçlayıcı göndermeler yapar?
Cevapla