2.5 senelik toksik ayrıl barış bir ilişkim vardı, kendisi üniversiteye gidince benden ayrıldı. Barışmak için çok uğraştım, 1 ay boyunca barışsın diye hediyeler aldım fakat üni ortamı kötü, buraya gelirsen sen de buradaki kızlar gibi olursun diyerek beni terk etti. Ayrılalı 5 ay oluyor ve karşılıklı olarak birbirimizi her yerden engelledik. Ben o günden sonra hayatıma devam ettim, hiçbir şekilde ulaşmaya çalışmadım. Beni çok kısıtlardı, sosyal medya kullanmama izin vermezdi, kıyafetime makyajıma karışırdı, kendimi paylaşmama izin vermezdi ve ben o günden sonra kendimi paylaşmaya, mutlu paylaşımlar yapmaya başladım. Asla gönderme yapmadım, hesabını hep özelde kullanan adam hesabını açık yapıp sürekli olarak bana gönderme yapmaya başladı, ağır ve suçlayıcı göndermeler, sürekli olarak beni suçluyor, kendisi çok suçsuzmuş da bu ilişki benim yüzümden bitmiş gibi paylaşımlar ve özellikle ben kendimi paylaştığımda fotoğraflar attığımda daha acımasız paylaşımlar yapıyor, sanki ona ihanet etmişim gibi, onu aldatmışım gibi paylaşımlar yapmaya başladı fakat ben hiçbir şekilde karşılık vermedim. Bu böyle devam ediyordu, dün de hesabındaki herkesi çıkarttı, hesabında şu an 1 kişi bile yok, profil fotolarını kaldırdı, tüm yakın arkadaşlarını dahi çıkarmış. Bunu neden yaptığını anlamadım.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer