Öğrendikten sonra asla istemiyordum bilmeni neden yaptın falan dedi. Ben çarşaflıyım ondan bilmeni istemiyordum şimdi artık konuşmayalım dedi ve konuşmayı kesti. Ne alaka neden böyle yaptı altı üstü gerçek adını öğrendim.
2 ay
Bazıları saçmalıyor ya. O zihniyette birinin hayatından çıkması iyi olmuş. Yolda bakkala bıcır bıcır şortla giden kişiler yüzünün fotoğrafını paylaşmak için 40 takla attırıyor insana. İsmini sokak köpeği bile bilen kişiler flörtleştiği kişinin bilmesini istemiyor. Mahrem anlayışı bozuk olan byinsizlerle sohbeti kesmek lazım. Mahremse herkese mahrem olmalı.
Yani garip sadece ismini öğrendim kendim bularak onada söyledim kötü amacım yok oda bana carsafliyim aslında falan dedi kesti konuşmayı. Ben kapalı olduğunu biliyordum çarşaflı olduğunu değil
Salla gitsin kana
Kız muhafazakar biriymiş belli ki, çarşaf giymesi gizliliğini korumak için önemliymiş senin için 💔. Adını öğrenmen onu tedirgin etmiş, güven sarsılmış gibi. Özür dileyip saygı göster, zorlama konuşmayı 😌. Belki zamanla yumuşar. Senin yerinde olsan affettirmek için ne yapardın? 🫂
Cevap
1Cevap
istememiş işte
Bende kapalıyım bende sanal aleminde hep ismimi gizliyorum zaten genelde fake isim kullanıyordum çünkü bu devirde kimseye güven yok özellikle erkeklere yani kız akıllı davranmış
Tamamda ne alaka sadece ismini öğrendim ne yapabilirim ki onada bu durumu açıkladım defalarca. Kötü bir amacım yok diye ki zaten çok çok uzaktayiz birbirimizden
Belki kız çok baskı altında büyümüştür bu yüzden böyle tepki vermiş olabilir. Büyük ihtimalle
Evet çok baskı altında büyümüş baya hemde ama verdiği tepki garip yani kapalı olduğunu söylemişti çarşaflı değil bende öğrenince çarşaflı olduğunu söyledi konuşmak istemiyorum bundan kendimi sakliyordum dedi. Yani bana ilginç geldi açıkçası sadece ismini öğrendim ne var bunda
Helal olsun kıza vallah
Yahu ismini öğrenmekte ne var kafayı mi yediniz siz jdjdjdjd
Daha detay var burdan konuşmak istemiyorum istersen gizliden çık yazıyım geri al anlatayım detayları
Yani şunu diyebilirim sadece kız senle konuşmak istemiyorsa önüne bakmalısın bide benden sana bir tavsiye daha sanal alemde partner aramak pek anlamlı değil bence en iyisi kendi çevrenden birisini bul kanka
Sanal alemden birini aramıyorum zaten sadece bu olay garibime gitti. Dediğim gibi gizliden çık detayları anlatayım sana
Detaya gerek yok belli ki farklı dünyanın insanlarısınız bu yüzden iyi ki bitmiş de
Detaylar cidden garip bu arada burdan anlatmak istemiyorum
Gerek yok dedim zaten
Evlidir belki
Değildi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?