Fizik hocama hoşlanma hissi normal mi, bu duyguyla nasıl başa çıkmalıyım?

Hoca ile konuşuyoruz ama ders veya proje için bir ara teşekkür etmiştim ve sadece 👍 bunu attı, bugün dersimizde göz göze geldiğimizde gözümü direkt çevirdim ne yapmalıyım yanlış biliyorum ama

Fizik hocama hoşlanma hissi normal mi, bu duyguyla nasıl başa çıkmalıyım?
Cevapla