Erkek arkadaşım doktor ve benden 6 yaş küçük, evlilik düşünüyoruz. Bu ilişki evlensek yürür mü sizce
2 ay
Erkek arkadaşım doktor ve benden 6 yaş küçük, evlilik düşünüyoruz. Bu ilişki evlensek yürür mü sizce
Sen yorumlara bakma derim bazı yorumdakiler tamamen olmaz diye bakmış Ben sana gerçeği söyleyeyim direk olmaz demek kesinlikle yanlış bile düşünce oluyor Ayrıca bir erkeğin geç olgunlaşması diye bir şey söz konusu değil her erkek aynı değil eğer seviyorsanız ya karakteriniz yaşam tarzınız uyuşuyorsa Olabilir Neden olmasın yaş 18 üstü olduktan sonra pek bir önemi yok açıkçası önemli olan Kafa yapısı ve nasıl bir karakter
Canım, 6 yaş fark evliliği baltalamaz bence, asıl mesele aşk ve uyumunuz! 💖 Doktor sevgilin varsa zaten jackpot vurdun, o yoğun tempoda bile seni mutlu ediyorsa yürür yürür gider 😍 Benzer farklar tanıdıklarımda harika gidiyor. Senin ilişkinizde en sevdiğin yan ne, paylaşsana? 😘
Cevap
6Cevap
cok duyuyorum burada böyle seyler ya kızım utanmiyo musun hic
ne alakası var neden utancam
Yürür bir şey olmaz kimseyi takma
Kafalar uyuşuyorsa neden olmasın ki
yürümez erkekler geç olgunlaşır
aldatırmı
aldatmayı geçtim aldatana sen aldatırsın belki ya da tekmeyi basarsın :)
sureklı seks konusuyor ve seks yasamak ıstıyor evlılıgı bekleme ıstemıyor benı kulllanmak mı ıstıyor sence
evet:)
bende kendımı kullandırmam kusuura bakmasınn
ozamn yol verce
doktor olması çekiyor benı
:)) bu kafayla aldatılırsın zaten :)
Denk değilsiniz erkekler geç olgunlaşıyor
cocuk gıbımı olurlar
27
evet doktor olması etkılıyor..
evet ondan korkuyorum ılerde aldatırmı acaaba
yurur
Kıskanclıktan yurumez
Olmaz
neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?