Evliliğin iyi yanları mı daha fazla, kötü yanları mı?

Bir tarafta yalnız ölmek var, diğer tarafta birine bağlı yaşamak var. Evli olan evliliği kötülüyor, bekar kalan yalnızlığı. Sizce iyi tarafları mı daha çok, kötü tarafları mı?

#Aşkİlişkileri
Evliliğin iyi yanları mı daha fazla, kötü yanları mı?
Evliliğin iyi yanları mı daha fazla, kötü yanları mı?
Cevapla