Sevgilimin tipi bana hitap etmiyor, ilerde mutsuz olur muyum yoksa zamanla alışır mıyım?

Bunu söylerken gerçekten utanıyorum, affınıza sığınıyorum. Kesinlikle beyefendiye çirkin demiyorum; aksine görünüş olarak gayet iyi biri. Ancak herkesin kafasında bir “profil” vardır ya, benimkiyle maalesef hiç örtüşmüyor. Yakışıklı birini aramak gibi bir derdim yok, sadece kafamdaki profile biraz daha yakın olmasını isterdim. Bu yüzden ne yapmam gerektiğini de tam olarak bilemiyorum.

Sevgilimin tipi bana hitap etmiyor, ilerde mutsuz olur muyum yoksa zamanla alışır mıyım?
Cevapla