Sizden 8 yaş küçük ama tarz olarak pek uymadığınız erkekle ilişki düşünülür mü?

Yani az çok anlaşıyor gibisiniz diyelim ama ikimiz de beğendiği kişiler biraz farklı tarzda mesela o bir tık uzun ben uzun sevmem ama onun konuştukları sarışın ben değilim mesela ama kendisi sarı ona sarı gitmez zaten fakat çok da uyumlu değiliz yaş ve kriterler uysa konuşulur mu sizce his de yok valla of çok zor şeyler ama en azından düzgün birisi yani durumu da iyi benim de durumum kötü değil ama zengin olan erkek pek yok açıkçası ben kendime göre olmasını istiyorum ki davul bile dengi dengine öyle insanlar denk geliyor gelmediği zamanlar pek sohbet gitmiyor arada fark oluşuyor zaten bilmiyorum ya
Sizden 8 yaş küçük ama tarz olarak pek uymadığınız erkekle ilişki düşünülür mü?
Cevapla