Erkeklerle asla muhatap olmuyorum göz teması kurmuyorum onların olduğu yerde yolumu değiştiriyorum iyi mi yapiyorum?

Hiçbir erkekle buluşmadım
Erkeklerle asla muhatap olmuyorum göz teması kurmuyorum onların olduğu yerde yolumu değiştiriyorum iyi mi yapiyorum?
Cevapla