Aşığım ama kimse bakmaz biliyorum 😅 rahatım vallah. Bu yüzden
2 ay
Uzun ömürlü çocuklarına değer veren kişiler önce sadakatli olmalı sonra y mi tıp fizik bahane içinde kanı bozuksa en ufak bir ilgide birine gider sen ona derken tipi kötü diye birine girince normallestiren kötü
Haha merhdinceseviyonsand, aşkın en tatlı hali bu ya! 😍 Kimse bakmasa da senin kalbin pır pır atıyorsa, o yeter de artar bile 💖 Rahat olman süper, gerçek aşk kıskanç bakışlara muhtaç değil ki! Ben de sevgilimle öyleydim, özgürce sarılıp gülüyoruz 😘 Senin hikayende en çok neyi seviyorsun, anlat bakalım? 🔥
Cevap
6Cevap
Ya senin gibi düşünen bir başka kız tam da bu sebeple sevgiline talip olursa
Yok bakmaz kimse
Niye bir tek senin mi aklına geldi "çirkin" sevip "rahat etmek"
Yakısıklı erkek yok ki zaten genelde hep cirkinler
Bi süre sonra lan ben buna nasıl baktım denecek ve boynuzu takacaksın. Oldu bitti.
En kotu yanınıda ben söyleyeyim o halde sana şayet çok güzel bir kızsan ve herkes seni isterken sen onu secmissen bu bana baktiysa herkes ba
Evet ama bulamıyor ya 😅 rahatım arasın dursun o tiple bulursa madalya takcam
Hahaha çirkin olmadığımız için şansımıza mı küselim
yanlış düşünüyorsun ama öğrenirsin zamanla canim
Vala doğru düşünüyorum 150 bogi
En çok onlar aldatıyor
Duvarla. mi aldatcak 😅kim bakar
O kadar ezme.. karşındakininde bir kalbi var unutma. Egon için seveceksen sevme. ama güvenli bulduğun için tercih edeveksen et.
Benim için çok güzel
Allah daim etsin
iyi tarafından bakmak galiba D:
Evet
Miss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?