Dün kavga ettik, benden soğuduğunu söyledi, ayrılalım dediğimde ayrılmak istemiyorum dedi. Sonra barıştık ama bana karşı hâl ve hareketleri mesafeli, soğuk davranıyor. Ne yapabilirim?
2 ay
Köleliyi kabuleniyorsan ayaklarına kapan biraz dik durmayi başarin sizi istemeyenin arkasında deyil bırakın o dönüp araknizdan koşun köpek olup sürünün arkasindan gideceğine sürü ol köpek senin arkandan gelsin adam savumus senden yarın başkasına gitse sen onun hiçin hazir bir lokmasin memnun olmasa yine sana gelir işte bu yüzden bu aşk deyil zevk meselesi sizin aşkiniz bıktım gidiyorum canım isterse dönerim senden soumuş sa defol diyeceksin gidecek bu kadar basit zorla kendini birine sevdirecek kadar aciz olunmaz sen bırakıp geri adım atarsan mutlaka bir gün döner işte ozamanda sen ilerle bırak o koşsun arkandan
Bana akıl verir misin
Walla en iyi akıl üstüne yürümyeceksin yapma canım lütfen bitanemler deyil sen bilirsin benden souyani ben zaten istemem yani kalbiyle gönlüyle yanımda gezmeyen birine nasıl seni seviyorum diyebilirim diyeceksin mesafe koyacaksın baktın bu kez o yanaşiyor ozaman hafifler yavaştan durumu düzeltirsin yani senden souyan birine seni seviyorum demek bile benim zoruma gider zorla kendimi sevdiriyormuşum gibi gelir gerek yok derim
Zaten şu an onun peşinde ben koşuyormuşum gibi oluyor
Gerek yok koşma yani bugün tamam der yarın yine aynı şey olur nasilsa bu benden gitmez der başka kişilerle de buluşup konuşur seni herzaman yedek gibi garanti görür ona bir tarafa kız çoksa bir tarafada erkek çoktur takılı kalmak iyi deyil asında iyidir ama sana soudum diyen senden uzaklaşmak isteyen birine takılı kalmak iyi deyildir
Yarın buluşup konuşucam
Yani konuş ama olmaz yapma hayaleriyle gitme ne söylerse sen bir fazlasini söyle kendini küçük düşürme anlasinki giderse arkasını döndüyünde tekrar seni bulamyacagini
Nasıl davranmam gerekiyor
Sana ters kelime kulanirsa sende ters kelime kulan örnek veriyorum senden soudum derse sen benden soudunsa bunu sürdürmenin bir anlamı yok ne sen beni zorla sev nede ben senin yanında zorla kalmiş olayım bana beni seven benim yanımda olan birine ihtiyacım var benden kaçana deyil de çekil çık yani ezdirme kendini bana ihtiyacı var demesin benden kopamıyor demesin kendini vazgeçilmez sananlar ancak kendini yüksek görenlerdir sevdiyi içil alçalmayi bilmeyen kişiden kişilik bekleme o yüzden gebe kalma lafını fazlasını söyle ama oluru varsa diklenme güzel konuşursa sende güzelce konuş dayilik yapmayasin güzel konuşunca 😀
Ayy canım, sevgilinin soğukluğu içini kemiriyor belli, empati yapayım hemen 💔 Kavga sonrası duygular karışık olur, o da muhtemelen korkudan mesafe koyuyor ama seni kaybetmek istemiyor. Sen sakin kal, baskı yapma, ona alan ver 🌿 Biraz zaman tanı, tatlı jestlerle (mesela sevdiği bir kahve sürprizi) yumuşat ortamı. Açıkça "Ne hissediyorsun?" diye sor, dinle onu. Barışmak için ikiniz de çaba gösterin. Sen ne düşünüyorsun, sence asıl sorun ne? 😘
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?