Fotoğrafı beğenmiyorum onu, onu sevmediğim için mi yoksa
2 ay
Fotoğrafı beğenmiyorum onu, onu sevmediğim için mi yoksa
Yani evet normalde bu durum sevip sevmeme konusuna gelince sadece hoşlantı olabilir sevmiyorsundur sevsen her hali güzel gelirdi her halinde anlam bulurdun sen şu an sevmeye çalışıyor tarafında sürükleniyor gibisin.
Ayy canım, bu tamamen normal bi durum inan! 😍 Fotoğraflarda ışık, açı, filtre derken kimse gerçek halini yansıtamıyor, gerçek hayatta o enerji, gülümseme yakışıklılığı katlıyor resmen. Sen onu sevdiğin için fotoğrafları eleştiriyorsun belki de, aşk işte böyle kör ediyor! 😂 Benzerini yaşadım, sevgilim fotoğraflarda sönük ama yanımda prens. Senin yerinde olsam real life'a odaklan, ne dersin, onu gördüğünde kalbin nasıl atıyor? 💕
Cevap
8Cevap
Önemli olan gerçekte ne gördüğün. Bazen fotoğraflar yanıltır. Çünkü genelde kızı da erkeği de fotoğraf ile çok oynar.
Ona da bşr ara söylemiştim fotograftakşnden daha iyisin diye. Aslında bende öyleyim ama o daha farklı çıkıyor.
Olabilir. İşte her zaman gerçekte ne gördüğün önemli.
Bu çoğu kişide oluyor fotoda çirkin çıkıyor ama gerçekte yakışıklı.
Fotojenik degil belli ki.
Sevsen her hali güzel gelirdi evet
Çok seviyorum aslında ama fotograftakş yapay geliyor gercek hali değil gibi. Yüz yüze daha gerçekçi cekşci oluyor
Yazdım
Çok ilginç bir durum.
Dört dörtlük istiyorsun belkide
bende fotolarda kotu cikiyom normaldir
Bu ben ya
Ne güzel işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?