12 sene onceki ilk askima geri donmek, ona yeniden yazmak bencillik mi olur?

Çok kötü ayrıldık, suç bendeydi, birkaç sene önce konuşalım dediğimde kibarca reddetmişti fakat şu an ben aşırı yanlışlık çekiyorum ve sizce ona ulaşmalı mıyım? Bencillik mi yapmış olurum?

12 sene onceki ilk askima geri donmek, ona yeniden yazmak bencillik mi olur?
Cevapla