Çok kötü ayrıldık, suç bendeydi, birkaç sene önce konuşalım dediğimde kibarca reddetmişti fakat şu an ben aşırı yanlışlık çekiyorum ve sizce ona ulaşmalı mıyım? Bencillik mi yapmış olurum?
2 ay
Çok kötü ayrıldık, suç bendeydi, birkaç sene önce konuşalım dediğimde kibarca reddetmişti fakat şu an ben aşırı yanlışlık çekiyorum ve sizce ona ulaşmalı mıyım? Bencillik mi yapmış olurum?
Bak ne güzel yazmışsın yanlışlık çekiyorum kendinde bir acı bırakmışsın ve yazmak isteyip de Yaptığın hatanın büyüklüğüne Korku salıp bencillikle kendini suçluyorsun bu kadar sene boyunca her aklına geldiğinde acı çekmek insanı yıpratır eğer onun da durumu senin yazmanda bir problem oluşturmayacaksa.
vereceği cevabı senin ona göre hareket etmeni sağlayacak bir cevap..
seviyorsan konuş
Artık sevgi kalmadı ama bir pismanlik var hala , aslında bensiz daha mutlu olduğundan eminim hatta hiç deşmemek lazım bazı şeyleri ama biz erkekler biliyorsun şere fsiziz o yüzden bazen yerimizde duramiyoruz
Vallahi Bro ben öyle bir durdum ki Yaklaşık 15 sene evvel saf ve temiz bir aşkla bir kadını elden bir şey gelmeyen sebeplerden dolayı bırakmak zorunda kaldım tüm hayatımızın planını yaşarken yaptığımız ve yazdığım zaman yaklaşık 4 sene sonra nişanlandığını söyledi tek kelime dahi etmedim o zamandan beri Eğer nişanlandığını bilseydim rahatsız bile etmezdim Bazen susmak da en büyük çığlıktır şee. fsiz olma
O zamanlar çocuktuk dış gorunuse önem veriyorduk ama dış gorunusun ne kadar boş olduğunu anladım
Hey canım, 12 yıl前の ilk aşkın vicdan azabını hala sırtında taşıyor, seni anlıyorum o pişmanlık dalgası insanı yutar gider 😔💔 Bence ona yazmak bencillik değil, samimi bir özür için adım atmak olgunluk olur ama reddedilmişken ısrar etme, yaralarını deşebilirsin. Kendini affetmeye odaklan önce, belki terapiyle hafiflersin. Sen olsan ne yapardın, vicdanın rahatlar mı? 🫂✨
Cevap
1Cevap
Geri döneceğini hiç sanmıyorum, hatta belki de evlenmiş veya nişanlı bile olabilir
Bi daha ret yemek istiyorsan yaz
Nedense ilişkisiz yapamayacakmişim gibi geliyor eski defterleri karıştırıyorum artık.
Yanlislik cekiom derken
Yanlızlık , duygusal boşluk
Ee 12 seneki mi aklina geldi
Bütün ihtimalleri değerlendiriyorum dermişim o kadar düşmüşüm yani anla 😅😅
Himm. Gizliden cikar misin
reindeer.3064654 fake in stama gel , gizliden nasıl çıkacağını bilmiyorum
Gizliden çıkmayı bilmiyorum Sana da mesaj atamıyorum profilin gizliymiş. Fake Instagram hesabıma gel ordan orjinal hesabımı vereyim
Erkekler ve ex sevdaları
Rezil etme kendini
Yanlızligima çare olacaksan rezil ettirme 😅😅
O kadar yıl kız boşta mi
Bir ilişkisi olduğunu biliyordum ama ayrı mı deyil mi o konuda bilgim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?