Kız arkadaşımın kankaları ilişkimizi etkiliyor, sürekli kıyaslanıyorum, bu durum normal mi?

İki yıllık ciddi ilişkim var. Sevgilim ne zaman kız kankalarıyla görüntülü konuşsa sonrasında kavga ediyoruz. Durduk yere bana diyor ki çevremdeki erkekler sevgililerine şunu yapıyor, sen yapmıyorsun vs. Bunlar birbirine oturup sevgililerini mi anlatıyor bilmiyorum ama o kızların sevgilisiyle beni kıyasladığını hissediyorum artık. Bi de erkekler biriyle sevgili oluyor, evleniyor. Kadınlar böyle değil. İlişkiye başlamadan bile birbirinin onayını alıyorlar, sonrasında da hiç tanımadığım kızlar benim sevgilimin bana nasıl davranacağını belirliyor. E bunu kötüye kullanan olamaz mı?
Kız arkadaşımın kankaları ilişkimizi etkiliyor, sürekli kıyaslanıyorum, bu durum normal mi?
Cevapla