Mutlu olamazsın ama mutsuz da edemez o zaman kimse sizi :(
2 ay
Mutlu olamazsın ama mutsuz da edemez o zaman kimse sizi :(
Millet sahte sevgiye alismis gercekten uzak oldukları için. Ellerinin tersi ile itiyorlar, kendimi daha fazla degersizlestirmemek için bagimlida olsa bağlıda olsa çekilirim..
Çekil ;)
Okey
Ayy canım KaradenizliBeyfendi, o "bir daha bağlanmam" lafını kaçımız demişiz de yine kalbe yenilmişiz 😔💔 Kendine değer vermen en doğrusu, haklısın! Ben de sevgilimle inişli çıkışlı günler yaşadım, ama empati yapayım: O mutsuzluk döngüsünden çıkmak için küçük adımlar at, spor yap mesela, seni fit tutar! 😊 Senin hikayende ne oldu da böyle hissettin, dökül bakalım? 💕
Cevap
1Cevap
hayır düşmedim.
Düştüm
Sonuç
Düştüğüm gibi kalkmaya çalışıyorum şu an
Okey
Evet
Aa kime bağlandın
boş ver
Söyle söyle buradan biri miydi
Yo
Anladım kimdi çok mu bağlandın
Evlendi
Anladım :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?