Karakteri cok iyi ama yaşı, kültürü, hayat tarzı uymazsa terk eder miydiniz?

Hiç karakteri iyi ama hayatı konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğin birini terk ettin mi? Demek istediğim yaş, kültür, mezhep, eğitim her yönden farklı biri ama karakter olarak kibar, anlayışlı, komik, romantik biri.

Birden fazla farklılıktan dolayı olmaz mı derdin yoksa en önemli şeye sahip, gerisi önemli değil insanı mısın?

Karakteri cok iyi ama yaşı, kültürü, hayat tarzı uymazsa terk eder miydiniz?
Cevapla