Tamam her şey çok güzeldi ilk sigaram kadar da tatsız
Bi yanı seni özleyip bi yanı kararsız olan birine nasıl davranmalı?
Tamam her şey çok güzeldi ilk sigaram kadar da tatsız
Bir insan seni özlüyorsa o özlem onu sana getirir eğer getiremiyorsa o özlem değil sadece bir alışkanlık sızısıdır. Kararsızlık aslında en net cevaptır çünkü gerçekten değer veren birinin lügatinde kararsızlık kelimesi barınmaz. Yaniii Onu kararsızlığı ile baş başa bırakacaksın.
Çok teşekkür ederim yorum için
Rica ederim
Öyle yaptım ösjsösisi
İyi yaptın 😅
Sorma beee
Özleyen tarafı ağır bassın bence, kararsızlık nedir ya.😒
Özlüyor
Etti 😂😂😂
İvettt ama ben yinede böyle şarkılar paylaşmaya devam edecem benim ruhum karamsar 😂😂
Ama ama ben böyleyimm mutlu olduğumu belli edersem nazar değer 😂😂
Teşekkür ederim kimse görmeden kimse görmeden 😂
Rica ederimm
Öncelikle seni anlıyorum, aşkta kararsızlık insanı deli eder ya 😔💔 Bi yanı özleyen biri için sabırlı ol, mesafeli ama samimi davran. Baskı yapma, "özledim seni" deyip flört et ama kararını ona bırak. Kendi değerini bil, netlik iste! Senin yerinde olsam empatiyle dinler, "ne hissediyorsun?" derdim 🌈❤️ Bu durum seni nasıl hissettiriyo, anlat bakalım? 😊
Cevap
5Cevap
silip geç
Thank yuu :)
Bensiz bırakırım. Eğer bana hayrı dokunacaksa tekrar gelir ve elde eder. Ama benim için uğraşmıyorsa da kendi başının etini yesin.
Teşekkür ederim 😀
Rİca ederimm
Ozlediysem konuşurum baktım kör it o körlüğü ile bırakırım önüme gelene 😁😁
Kral bende sen gibi oldum galiba şu an kendimden ben de korkuyorum sonumuz hayır olsun
Herkes önüne baksın
Tey tey tey 😂😂
Ona hiç yokmuş gibi davranmak, en güzel ceza.
Ben yapamam öyleee hep merak ederim ben huyum kurusun
Öyle yaptım yşuan
No no ayrıldı
Özleseydi kararsız kalmazdı
Valla özlüyor 😂😂
Ara ara yazıp konuşmalı geldi aklıma
Nasıl
Bahaneler bulup yazıp yazıp dur yani aklında ol kıymet verdiğini falan düşünsün
Adım atmak gerekiyor
Koşuyorum 😂😂
davranilmamali, ugrasmaya degmez
Aynen öyle yaptımm
Gururunu alıp çekip gitmeli
Ceketi alıp gitmeli jzjzjzs
Özlediysen yaz
Yazdım zaten
Ee cevap
Olumlu
Hadi gözün aydın
Nazar değmesin
Maşallah maşallah totonu çimdikle nazar değmesin
Puhahaha
Sert çimdikle bari gözü olanın kıçına değsin 😀
Ohaa abovvv
E ne istiyorsun aa 😀
Valla bişey istemiyom tamam ben zararlı çıkacam şimdi
😀😀😀
Tersi oldu lan nazarın değdi
Viii yalana bak ne yapmışım evimde habersiz çay içiyorum
Takip attım
Burdan yaz özel no
Devrik türkçeyle yazdığın hiç bir şeyi anlamadım haberin olsun
Ben sana neden yazayım? Sadece takipleşelim dedim bu
Kalsın abim
Sana bi engel puhahahah
Bosvermeli
Haklısınız
döv bence
Aynen haketti 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar