Sevgilim beni basit ve gecici iliski olarak gordugunu soyledi, ayrilmali miyim?

1 yıllık ilişkmiz var daha yeni ciddi ilişki kafasına girdi başta beni tanıyamadığı için bu kafada olduğunu zamanla ne kadar iyi olduğumu fark ettiğini söyledi sizce

Sevgilim beni basit ve gecici iliski olarak gordugunu soyledi, ayrilmali miyim?
Cevapla