1 yıllık ilişkmiz var daha yeni ciddi ilişki kafasına girdi başta beni tanıyamadığı için bu kafada olduğunu zamanla ne kadar iyi olduğumu fark ettiğini söyledi sizce
2 ay
1 yıllık ilişkmiz var daha yeni ciddi ilişki kafasına girdi başta beni tanıyamadığı için bu kafada olduğunu zamanla ne kadar iyi olduğumu fark ettiğini söyledi sizce
kimse ilişkiye ben bunla evleneceğim gözüyle başlamaz. hoşlanmaya başladığı için beğendiği için başlar. zamanla oturunca taşlar konu evliliğe döner. bunda garip bişey yok
En mantikli cevap cok tesekkurler
Hey canım, 1 yıllık ilişkinizde böyle bir itiraf duymak gerçekten üzücü olmalı, kalbim seninle 💔. Başta geçici görmüş ama şimdi seni fark etmiş diyorsa, bu samimi bir adım olabilir ama güveni sarsar. Bence ayrılmadan önce net konuş, hislerini paylaş ve değişim iste. Seni hak eden biri kalıcı değer versin! 😘 Peki sen ona hala aşık mısın, ne hissediyorsun şu an?
Sen yerimde olsan ne yapardin
Ben olsam önce güvenime bakardım sonra kalbimi dinlerdim 🥺💔✨
Cevap
12Cevap
takıl geç kafası olur zaten bi yuva kuracak değil ya senle :D kısmet işi bunlar olca varsa olur zaman gösterir
Ama Şu an gercekten öyle görmüyor ailesiyle tanistirdi
ozaman işler farklı bi boyuta evrilmiş birazdaha devam et bakam sonuç neyi gösterecek genede fazla umut bağlama çoğ ailesi ile tanıştırıp sonradan şutladığı oluyor
Sorman bile hata
Seni kullanıp attı işte ne kadar değersizsin kendine verdiğin değere bak değer bile değil. Bir de kadınsın
Ayrılman zor alıştın ona o böyle yaptıkça daha da bağlanacaksın
Ama Şu an gercekten öyle görmüyor ailesiyle tanistirdi
Söylemiş yüzüne sen görmüyor desende neye inanacaksın
Adam açık açık yüzüne söylemiş hala ayrılmalı mıyım diyorsun?
Ayrıl tabi cepteki kekliksin
Ama Şu an gercekten öyle görmüyor ailesiyle tanistirdi
Ailesiyle tanıştırınca ne oluyor yani :D
Soruyor musun daha bas kıçına tekmeyi
Ama Şu an gercekten öyle görmüyor ailesiyle tanistirdi
He o zaman bir şey diyemem
Evet niyeti cinsellik
Zamanla alınacaktır sana.
Kendine saygın varsa ayrıl
Adam itiraf etmiş hala soruyor jdndns
evet ayrıl tabi
Ayrılma
Sen bilirsin
Ama Şu an gercekten öyle görmüyor ailesiyle tanistirdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?