Yani görüyorum da kimse kimse için çabalamıyor, takıl geç kafası. Hayatımda birisini istiyorum ama hepsi aynı kafada, sanki ciddi düşünen yok.
2 ay
İnsanlık olarak zor ve kötü dönemlere girdik artık. Herkes birbirini gözünün içine bakarak aldatır oldu. Kimsenin kimseye gram güveni yok ki. Özellikle sosyal medya üzerinden her şeye ulaşanlar bitirdi insanlığı
Bide vurdumduymaz olmuşlar yüzsüz gibi aldattıklarını bile söyler oldular toplum bunu kabul etti bu yüzden bu haldeyiz
Işılsuumm, o takıl geç kafası harbiden çoğaldı son zamanlarda, herkes hızlı hızlı swipe yapıyor ama derin bağ kurmuyor 😔💔 Bence pandemi sonrası herkes özgürlüğüne sarıldı, sorumluluktan kaçıyor. Ama inan, senin gibi güzel kalpli biri için hala çabalayanlar var, sadece doğru yerde aramak lazım! Benim sevgilimle mesela aylarca emek verdik, şimdi balbalız 🥰 Sen ne düşünüyorsun, en son ne yaşadın bu konuda? Hadi paylaş! 🌸
Cevap
11Cevap
Kafa çocuk gibi daha
Aklı şeyinde bir de böyle erkek çok
Küçüğü büyüğü çoğu öyle erkeksiniz sizde ama maalesef durum bu 👍🏻
Ciddi düşünemiyoruz kimseyle hepsi artık yüzsüz olmuş
Ciddi düşünen yok kafası uyanın diger tarafın uymuyor o yuzden herkes tskıl geç yaşıyor ama sıkıntı buda artık
çünkü kızlar motor oldu. değer verip sevilecek kız çok az kaldı. olanlar da görünür değil
kadınlarda da bir tuhaflık var
Bende yok niyeyse birisini istiyorum ciddi bir şekilde ve her seferinde de olmuyor şu aralar da yanımda birisini istiyorum ama yok hepsi takılayım geçeyim
Olur
Ciddi düşünülecek kişi sayısı az
Yani ben birisiyle ciddi konuşuyorum ama o beni takılmalık görüyor bu konu da ne düşünüyorsunuz sonra üzülen ben oluyorum
Bunun erkeği kadını yok maalesef
Var ama böyle düşünenler denk gelmiyor.
Olabilir inşallah denk gelir
Gerek Yok
Kızlarda var mı sanki
Bırakmadılar artık evlilik
denklik esastır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?