Ben de keyfimden mi çalışıyorum sanki bu erkekler neden böyleler ayıp değil mi ayrılacağım galiba çok zoruma gidiyor
2 ay
Ben de keyfimden mi çalışıyorum sanki bu erkekler neden böyleler ayıp değil mi ayrılacağım galiba çok zoruma gidiyor
Yalan söylüyor olmasın ya. Yaptığına OE bu sevgilin tam bir OE. Ben kuyumcuyum eşim ya da sevgilim nerde çalışırsa çalışsın onunla gurur duyarım. Onca hayat kadını kolay para derdindeyken helaliyle kazanmaya çalışan kıza bir kere daha saygı duyardım yanında olurdum.
çok saçma çalışmak nerede olduğunun bir önemi olmadan kişinin sosyal becerisini özgüvenini geliştiren bir şey kişileri kazanılan parayla ya da yapılan işlerin maddi değeriyle kıyaslamak çok yanlış
A101 i ezik görüyor ondn
Senin hissettiklerin çok doğal, kimse sevildiği insan tarafından küçümsenmek istemez eğer sevgilin senin işini veya çabanı ezikliyorsa, bu ciddi bir saygı problemi. Sağlıklı ilişkilerde destek ve anlayış olmalı, aşağılama değil.
Şaka mı bu? Bende sokta calısıyorum sevgilim her gun cıkısıma gelir ona kasa arkasından hediyeler aburcuburlr getiririm ve parka gider yeriz benimle gurur duyuyor her zaman bunnasıl bir zihniyet? Ayrılsın dimi aşkım? @gizliiQwe
Yni
Aşko kuşko, off ya Delidolu, sevgilinin böyle eziklemesi inanılmaz sinir bozucu! 😤 Sen çalışmak istiyorsun, kendi ayakların üzerinde duruyorsun, bu gurur verici bi şey ❤️ Erkeklerin ego oyunu bu, ayıp gerçekten! Ayrılmak en iyisi olabilir, kendini değersiz hissettiren biriyle olmaz. Benim sevgilim destekliyor mesela 💪 Sen napıcan şimdi, konuşur musun yoksa direkt mi bitirirsin? 😘
Cevap
62Cevap
Seni her alanda desteklemesi gerekirken farklı bir tutum sergiliyor ise zaten üzerine konuşulacak bir ilişki yoktur..
Tepeden bakan insanlarla 1 dk. bile durmam
Ayrıl bencede ne alaka market çalışmak ayıp mı helal kazaniosun pes valla
Narsist iste
Sorma ya böyle biriyle 1 gün gecmez
Kendi ayaklarınızın üstünde durduğunuz, alın terinizle yaptığınız her iş size helaldir. Geriye kalanlar ise haram. Haramdan uzak durun
Vay..
O ne iş yapıyor? Ayrıca iş bulmak kolay değil. Hırsızlık, gasp falan mı yapıyorsun sanki? Hakkınla paranı kazanmaya çalışıyorsun. Ayrıl gitsin.
Ayril ve sonra onu bi guzel evire cevire s. k erkekler selami bile hak etmiyor kralice sen hakkinda edebinle calisiyorsun o ise orrrrrrrrrsp. luk yapiyor gidip sevgilini satabilirsin onu femboya cevirip gay bara sokup parayı akla
Böyle bir "erkek" le muhatap olup da değerini düşürme bence. İstersem çöp toplarım kime ne ki afedersin or. spuluk yapmıyorsun alın terinle para kazanıyorsun. Sen ağır gelirsin ona, o alısmıstır parasını sömürüp onu öven kadınlara

Ali beyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Ayrıl ve kaç o kişiden. Şimdi bir iş için ezikleyen rahatlık arttıkça Daha kötü davranabilir
🥹
sevgilin espiri ve şakanın dozunu mu bilmiyor yoksa haddini mi ona karar ver ona göre adım at :d oylamaya sunmuş ya :d
Salla gitsin takma. ne dediğini çalışmak ayıp değil alnının teriyle kazanıyorsun işte ne güzel enişte bey çalışıyor mu baba parası mi yiyor
Ben olsam 1 kutu kek gönderirdim jdjdjdjd her şeyde kendini eksik hissedersin ve hisettirir gerek var mı onunla bir ilişki kurmaya
Hiç düşünme ayrıl direkt eminim bir süre sonra kendin için en iyi meslekte en iyi konumda olacaksın. Basit bir adamla işin olmasın sis
Bu trol soruları yiyen kaldımı hala ya.. ayrılma tabii mis gibi delikanlı
Trol değil be alaka
Hayır ben seni hatırlıyorum.. sen trol soru sormayı seviyorsun
Çalıştığın için seni tebrik etmesi gerekirken zorbalık yapan biriyle ne kadar sağlıklı bir ilişki yürütebilirsin?
O nasıl kafa öyle? İnsanın helaliyle çalışması ne güzel, asıl ezik kendisi
Zorluk görmemis böyle biri ile sevgili bile olunmaz.
Isınız kolay degıl zor bır mogaza allah kokaylık versın
Evet seni küçümseyen biriyle olmamam daha iyi
Bir çok arkadaş gibi ben de aynı şeyi söyleyeceğim. Sevgilin yanlış yolda.
Sana destek olmayan, üstüne bir de ezikleyen adamdan fayda gelmez
İşlerine gelince güçlü kadın , kadın çalışmalı derler. Bunların güçlü kadın tanımı bile plaza kadını. Ayrıl sığır gibi erkek bir şey olmaz ondan
Bence biraz daha sevgili kal iyice aşağılasın belki o zaman bırakma konusunda daha emin olursun (!)
Durdugun kabahat. Onu egosu ve kibri ile başbaşa bırak mutlu ol
Memnun olsun diye işten ayrılman kendine yaptığın en büyük a*tallik olur
Ne güzel asgariden fazla alırsın yüz vermeyin şunlara ya
Alnının teriyle yaptığın her iş kıymetlidir. Saçmalıyor bence
Ayrıl gitsin işi yüzünden böyle şakasına olsa bile denmez sanki kendisi tesla ceosu amg
Ekmek paran karaktersiz birine uygun değil yol ayır
Aylık 50 bin lira ver bana ise gitmeyeyim de
Ayrıl şu cöpten
Resim senin mi. Bu resimdeki kadını küçük görecek erkek yoktur. Görüyorsa bir tekmeyi gitsin
calısmak utanılcak bisi değil, erkek kız farketmez. doğru değil yaptığı
alnıma mal yazmak nasıl olur
nasıl öldürürsün ki
Durman hata neyin zorbalaması bu koç ailesindenmiymiş sehzademiz kendi ne iş yapıyormuş tut ki deli gibi zengin olsun çalışmak ayıp değil ki o da bir iş sonuçta namusunla alın terinle para kazanıyon
seni herhangi bir sebeple küçümseyen biriyle olmamalısın.
insan sevdiği insanı küçümsemez, yüceltir, takdir eder, el üstünde tutar.
Haklzn sevmiyor bence
Sg ayrıl aq bizene kendine yapabileceğin en kötü şey seçmişsin
madem onun seni ezikleyecek kadar parası var çalışmana gerek bırakmasın o zaman. boş konuşuyor ayrıl knk
TR deki gençlerin egitim kalitesizliginden dolayi kasiyerlik yapmak zorunda olmasi ne acı.
Biraz zor iştir ama hemen pes etme kolay pes edenlerden olma
Çalışmanın eziklemesi mi olur ne güzel hayata atılmışsın işte
Sevgiliden ayrıl işten değil
Pyle yapicam abi
Kendisi Ceo mu
Yoo iste
Neden ezikliyor
Ayrılmaman kabahat zaten..
gel ayrıl knk beraber takılırız
Şerefsizin tekiymis ayrıl zaman kaybi
Saygı duymuyorsa sana ayrıl
Ayrılmalısınız
Ayrılmalısın
Ayrılın madem kafanız rahat etsin.
Haddine mi seni eziklemek ayrıl geç
Kimden işten mi sevgilinden mi
Sen daha iyi bilirsin
Kendi monte carlo prensi sanırım...
Hala sevgilim diyorsan kendine ihanet ediyorsun
Yol ver. Bana senin gibisi lazim
Ayrıl o fotoğrafı haketmiyor o srfsz
önce başka iş bul sonra ayrıl.
Böyle birini hayatın da tutma s et derhal
Ayril seni hak etmiyor
Ama bukadar duyarsiz olma...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?